White Penis

Sneward.

Varför känner alla alla? Det börjar bli obehagligt lite avstånd mellan mig och fienden nu hahaha. Till sist kommer vi att träffas på någon fest tillsammans och då blir allt jäääävligt jobbigt bara. HAHA.

Har nästan 30.000 kr att shoppa för nu!!! <3 Fast jag tar nog bara med 20.000 till usa, vi får se. Lite av de där pengarna kommer att gå åt till ny iPod, frisörbesök, kattmat och mediciner men 20.000 är liksom avsatt åt resan. Kommer nog at behöva minst 100.000 kr att shoppafan för när jag är i usa!!1


Åh, nu kom min feministiska kulturtidskrift med posten :D SÅ. JÄVLA. INTÄLÄCKTUÄL!!!1
OCH.... VETNIVADVETNIVADVETNIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD??????
Jag ska ner på stan sen och köpa en iPod (kanske) och förhandsboka typ 34785678567 tvspel :DDDDD <3
Speciellt Saints Row 3 Haha, där rök feminismen ;)

Terrible nit <3 HAHAHA

NU: TÄVÄSPÄL!!!

skitgammal bild

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0