White Penis

Pretty as a picture.

Tål du inte sjuka fantasivärldar så kan du sluta läsa nu. För det kommer bara handla om sånt idag.


Klarade mig. Men jag var tvungen att begrava mig i böcker. Annars hade jag nog dödat medmänniskorna eller brutit nacken av deras skrikande jävla kattfanskap. Varför detta hat mot djuren? Inte mot dem, de är osklyldiga, men mot ägarna. De behandlade mig som luft. Kvinnan med buren bredvid, med katten som bara vann och vann och vann, den skrek lika mycket som den vann, om inte ännu mer, hon var ett jävla självdyrkande white trash-äckel. Fult och snuskigt blonderat hår som var gult och stora fettvalkar överallt. Hon bara slog upp burdörren rätt i huvudet på mig och jag fick nästan hennes katts rövhål upptryckt i näsan. De mittemot svarade knappt ens på tilltal. De var även korkade. Ville se dem brinna. Ville även göra något riktigt vidrigt. Om det inte hade varit hemskt elakt och jag aldrig hade kunnat förlåta mig för det. Hade jag nu varit en galen sadist hade jag vridit huvudet på den vrålande katten ett varv runt, och knäckt ryggraden på den. Sedan hade jag väntat på att ägaren skulle komma tillbaka och skrika i vanmakt med ögonen uppspärrade som en skrämd hare när hon såg sin älskade "jössegubbe" ligga i en pöl med blod, helt förvriden med alla excellenta drag förstörda för all framtid, benen skulle fortarande rycka lite krampaktigt sådär som de gör på döda djur. Och hon skulle vråla något om vem faaaaaaan som gjorde det åt mig och jag skulle låtsas som om hon inte fanns, kanske ringa sambon på mobilen och gulligulla mig lite med honom. Den tanken fick mig att må bra igen, jag föreställde mig denna lilla episod och fnissade till lite då och då. Det var den tanken som gjorde det möjligt för mig att vistas i samma lokal som fanskapet. Hemskt va? HAHAHA. Ge fan i att låtsas som om jag inte finns eller titta nedlåtande på min älskade Nemo. Då dör du och dina fula äckeldjur som skiter hela dagen och du rensar ju inte ens lådan, vill du att jag ska kaskadkräkas rätt på dig eller?!? Fast ni dör i min hjärna, på repeat hela dagen, utan att ni ens vet om det så fatiserar jag ihop sjuka sätt att döda er på. Mot slutet av dagen kunde jag bara tänka på mord till tonerna av Sway med Dean Martin, jag hörde låten spelas i mitt inre. Har verkligen tappat fattningen... eller sovit för lite.

Pappa kom dit på morgonen och berättade för mig om vad indianerna (var det inka? inka var det nog) gjorde med de där spanska eller portugisiska erövrarna som aldrig blev mätta på guld. De ville testa om ledaren nåpögonsin KUNDE få sin guldhunger stillad. Så en av dem samlade ihop 20.000 krigare och invarderade spanjorernas fort. Det var bara 200 spanjorer och de slaktade alla utom deras ledare. Honom band de fast och tvångsmatade med smält guld. Smält metall blir, som alla vet, väldigt varm. De hällde guld i honom, tryckte ner det med en pinne så att de var säkra på att allt kom ner, och de slutade inte förrän magen exploderade. MADE MY DAY HAHAHAHAHA. Skrattade så jag grät, folk bara glodde på mig. Nej jag är inte fullt frisk. Älskar indianernas tortyrmetoder, de var verkligen helt brutala. OCH uppfinningsrika! Han blev ju mätt på guld, så uppenbarligen kunde han få nog. De lämnade honom så, för att statuera ett exempel.
Nemo fick cert men inte mer. Har varit så ledsen när de tycker så illa om honom, att han är så omodern. Min fina Nemo, han får aldrig dö. Jag ska stoppa upp honom i så fall. Eller försvinna i en annan värld. Alltså åh, andra världar! Vill skriva en bok om mitt läskiga parallella universum där alla ser ut som min favoritmal fast med hundben och pisksvansar täckta av slemmiga fjäll. Vatten ska vara eld där och eld ska vara vatten. Helt konstigt ska det vara, det ska finnas varelser med stora iglar på sig. Det finns annat där med, typ..... djur som har konstiga ben med fem leder och inga kroppsöppningar. Kanske ett jättelitet öga som sitter på bröstet. Om de har ett bröst, har inte riktigt tänk så långt. Något som är äckligt ska det vara, allt ska vara äckligt. Kanske något som itne är äckligt, kanske en växt som är som en sten? ÅH JAG ÄLSKAR SÅNT HÄR FAKKAT. If I knew you were coming I'd have baked a cake ska vara ledmotivet om det blir en film. Jag har en svaghet för låtar som blir obehagliga när de spelas vid fel tillfälle.

Oh I don't know where you came from, cus I don't know where you've been
But it really doesn't matter grab a chair and fill you platter and dig dig dig right in!


Ni fattar, det blir obehagligt näör det är sådär glättigt och allt är äckligt runtomkring. Man ber inte mal-människor att sitta ned och käka tårta med en. De äter inte tårta, de äter småbarn och solsken och skulle bara spruta bläck i ögonen på dig för att göra dig blind. Bläck som innehåller tungmetaller. Så du blir sjuk och ögonen trillar ur sina hålor och bara börjar väsa "dä jör ont mammi!!!1"och hosta upp svarta koagulerade blodklumpar blandade med slem! Fatta vidrigheten. Vad drar vi för slutsats av detta? Jag är vrickad, helt enkelt (ÖGONEN LYSER!!!!)



Och nu är nästan alla låtar slutlyssnade på spotify. Paint it black och white lines tog slut först. Sen kom firestarter. Nu tar väl all 50-tals musik slut snart den med! Åh, nu måste jag läsa mer i min bok! Den handlar om äckliga saker <3 Läser bara om äckliga saker, det är som om jag måste ha en viss dos av äckel och död när jag mår dåligt. Just denna bok är inte lika äcklig som den förra, den förra hade mer slem i sig. Slem och missfoster <3 Min mal, han heter missfostro för han ser ut som ett missfoster från helvetet; ni kan få en bild på en av samma art med samma färg, varsågoda och hugg in!



Vill på festival, vill träffa folk utan hämningar och bara fuckafuckafucka SÖNDER allt. Jag vet vad du gör, du äcklar mig.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0