White Penis

SJUKNESS.

Har blivit förkyld. Rejält fökyld, hostar sönder halsen och snorar järnet. Mördarstafylokocker är vad jag har. Hoppas de är resistenta höhöhöhö
Eller inte, för då kanske jag dör. Ska i alla fall åka till USA med nygjorda tatueringar hahaha, över hela kroppen ugnefär. HUR SKA DETTA GÅÅÅÅ?!?!? Ingen vet! Ska ner till studion snart, så fort jag blivit frisk, och se om de har rätt person för mitt ben... hehe. Ska fixa benet så det blir helt jävla awesome!!!!!!!!!!!!11ettett!!1 Och byta stav till medusan för den är lång som ett as. Åååh, mitt ben ska bli så fint.


Inatt drömde jag om dig igen. Saknar dig. Ville så gärna träffa dig nästa månad, men det går ju inte. Såklart. Såklart går det inte.


Och jag tror jag har förlorat en till. Hahaha, varför försökte jag ens med dig? Patetiska lilla efterblivna svin. Ja, jag varnade dig. Faktiskt. Sista gången jag bryr mig på riktigt. Nu blir det till att ömsa skinn och klistra på sig sitt finaste ansikte, för nu jävlar smäller det. Eller, ja, om något tag då jag orkar visa mig bland folk utan att vilja sprida kaos och tinnitus runt mig.

Har även kommit på mer om dessa malar. Det ska involvera bussar på något sätt! Det var allt. SKA fan skriva en bok hohoho.

Le dator har slut på batteri snart, och jag som ville spela bioshock med walkthrough.... jaja, får vänta någon timme. SEN HOPPAS JAG PÅ FALAFEL TILL MIDDAG OK, GE MIG DET NU TACKHEJDÅ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0