White Penis

Serious shit!!1

"Kan du vara snäll mot din flickvän?"
"....HÅLL KÄFTEN!!! HÅLL KÄFTEN!!! HÅLLKÄFTENHÅLLKÄFTENHÅLLKÄFTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! FATTAR DU ILLA???!?!??!"

Hahaha, det är visst att vara snäll mot sin flickvän enligt vissa människor.
Brukar fråga ut lämpliga nymämnniskaattälska-kandidater om det skulle:
1. Be mig att hålla käften minst tre gånger om dagen
2. Kalla mig för vidrig och ful
3. Säga att jag ser ut som en transa när jag sminkat mig (alltså MTF-trans vilket jag inte skulle kunna vara EFTERSOM MITT BIOLOGISKA KÖN ÄR KVINNA VAD FAAAAAAAAAAAAEN!!!1)
4. Hata piercingar och tatueringar
5. Beskylla mig för otrohet och bruk av narkotika
6. Beskylla mig för att bara tänka på mig själv
7. Säga att jag itne betyder ett jävla piss för dem

Och till sist
8. SKULLE DU LITA PÅ MIG OCH LÅTA MIG GÅ UT PÅ KROGEN ELLER FESTA ENSAM OCH INTE BEHANDLA MIG SOM OM DU VORE MIN MAMMA?!??!?!

De lämpliga kandidaterna svarar alltid nej på dessa frågor. Borde jag byta ut min nuvarande människa mot en ny? Haha.
Den nuvarande är så jävla sur och nedlåtande. Och tycker att jag är elak. ELAK?!? Jag är fan snällast! Och ändå får jag höra att jag behandlar honom som skit. Ooookej? För dert gör jag ju verkligen när jag ställer in diverse aktiviteter jag ska göra med mina vänner, sånt som får jobbiga konsekvenser. Typ som att folk iten frågar mig om vi ska hitta på saker eftersom jag bara ställer in. SÅNA GREJER GÖR JAG. Och jag är ändå elak. Hahaha, herregud....


Fast jag älskar ju fanskapet ändå, och skulle han lämna mig skulle jag må riktigt dålig riktigt, riktigt länge. Alltså skära upp hela kroppen-dåligt.


JÄVLA DILEMMA.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0