White Penis

A.a.A.a.A.a.A.a.A.a.A.a.A.a

Jaha. Ovänlig stämning igen. Hoppas jag inte får magsår.


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyway. Är inte lika arg nu, bara nästan! Funderar på att bli profet. Ska i så fall vara relativt onåbar och sitta och säga mörka och svåra saker till alla som frågar mig om råd. Ska även lära mig hur diverse blommor ser ut. Kan behövas om man ska vara profet. Jag har redan en fin sak åt er: ni är då inte barnvänliga. Och det där är inte min hand. Det är någon annans hand, någon har satt fast den på min arm och den beter sig mycket illa. Vill förångas. DÄR HAR NI! Tolka på! (iiihihihihihi så buzigt asså!!1)

Åååååhåhåhå, jag förångade min tumme i helgen! Den blev svart. Tappar kontrollen lite. Åh, vill alltid tappa kontrollen. Känns fint att slippa bry sig. I VÄNTAN PÅ EN PSYKOS KAN MAN JU ROA SIG MED DETTA:

Råkade prata förut. Råkade visst bli avundsjuk. Nu tänker jag skita i arrangemangen och köra på som fan, utan skam och sån skit. Känner ingen empati så bry sig inte om det, säg. Åh, vill slippa.


Nu måste jag komma på ett sätt som gör det ok för mig att vara borta i cirka tre dagar. Det blir lite fel annars. HUR? Hur ska jag lyckas vara borta. Kanske borde säga heeeejdå till mitt gamla liv och TJOFADERITTAN SEPEBRUDEN till mitt nya, mer fakkade liv?

Gillar att vara fakkad. Känns bra.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0