White Penis

Autistic imperium.

Well, well, well.... Nu har det hänt saker!

The hunter has become the hunted, om man säger så, haha <3 Är helt likgiltig inför detta faktum egentligen, men det är alltid kul att vara kryptisk ;)

Och så har det hänt fler saker! Jag har tröttnat på mitt hår, haha. Så oväntat va? Jag vill ha fler färger! Och längre hår. Men jag har inte råd just nu, måste spara pengar även fast jag råkar ha en jävla massa kontanter liggande här (sålde shitt! eller fonder, men vi kan säga att det var shitt för att liva upp stämningen lite!) eftersom de ska gå till tatueringen. Vet inte vad den komemr att gå på ännu, nämligen.

Har även glömt att betala en jävla traderafaktura så jag blir väl fattig som ett as snart. MEN DET BLEV JAG INTE!!1 För jag fick svar på mitt mail, den hade inte gått till inkasso och jag slapp förseningsavgift, ibland har man fan tur. Kanske kan unna mig en liten MLP bara för att jag var så bra på att hitta fakturor i skräpposten!!!

Nej, nu ska jag laga mat. Jag kan blogga mer imorgon, har någon som tjatar sönder och samman här alltså.... MENS ELLER?!?!

 

JUST DET JA! Jag ska hämta ett spel imorgon! <3


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0