White Penis

D.I.Y or DIE

Ett rum som är helt tomt förutom en bild på mig! DEN DU. Då är det helt a-mazing hur bra man är. Om någon har ett helt rum vigt till en bild av mig.

Haha, vet inte hur jag kommer på sånt här. Eller jo det vet jag ju, jag tar det från dåtiden! Jag har nu hittat en slags skatt som är värd mer än alla diamanter i världen och den stavas "jag älskar dig". MIG OCH INTE DIG. Dig och kanske lite mig. Nej, du och inte dig! Bara mig. Frågar alltid om du var bättre än mig. Du var bara, och hur var det nu det formulerades? Jo, du var... mest hatisk. Inte alls bättre än mig och uppenbarligen något som man kunde behandla lite si och så. Tur att man inte är du! TUR ATT MAN ÄR JAG HAHAHA <3 Vet att vi borde ta en fika någngång, kan ju hänga med vår gemensamma bekantskap (jo, vi brukar snacka om dig när ingen hör! på riktigt! riktigt jävla cheesy detaljer vet jag om dig också för den delen.) och så kan jag föreläsa om vikten av god munhygien elelr vad fan du nu vill höra på. Nej, jag ska föreläsa om vikten av att tjuva åt sig det man kan och att jag har sett dig en gång, men bara bakifrån och inte på det sättet, men jag såg dig och sa inte hej! HAHA.


Ok, nog med psykobrudsrantings. Jävla cpjag åt nachos igår men jag ska till gymmet snart så det är ok! Hatta, vill vara smal nu ju. I alla fall så ska jag brygga mig en fet kopp kaffe så fort sambon har åkt. Smygdricka kaffe <3 Nej men han ska ju dricka kaffe på sitt grejs så jag kan ju dricka't här utan att han vet. Tänkte kanske äta lite lök och tomater som blev över från tacosen igår. LÖK OCH TOMAT!!!1


Måste röka nu, bjussar på ett samlarkort som ni kan skriva ut och ha i plånboken. VIG HELA PLÅNBOKEN ÅT DET! Ge det en egen plånbok! Lova.



Lovar att fixa lite mer uppdaterade samlarkort någon gång. Jackan är mitt livs fynd och den gav jag bort efter två dagar av intensiv telefonterror och skrikochgråtande. Ångrar mig och vill ritualmörda någn.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0