White Penis

Fuldattorn.

Hade skrivit världens längsta inlägg om multitasking men så cpade datorn och allt försvann. Borde skaffa ny dator!

Vill skaffa löshår men det är så jävla dyrt, måste spara till tatueringen nästa vecka. Tror jag har ett bortglömt swedbank-konto jag kan snatta lite från, hehe <3 Det och usa i augusti. Vill ju ha löshår innan augusti liksom. och en ny piercing! ELLER FEM. Nej, bara en ny, sen fåre vara bra för ett tag.


Åh just det ja; mina byxor från -06 passade när jag provade dem förut idag. Happyface som fan! Och så ska jag bli frisk tills på fredag! Botar snuvan med cola light! Ska käka champinjonstek till middag, hoppas det är gott. Osammanhängande texer är bra.

NU SKA JAG SPELA MER HEJDÅDÅDÅDÅÅD.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0