White Penis

Inferno!

Här är gårdagens inlägg eftersom blogg.se var helt mongo hela dagen, haha.

Sitter och klickar sönder och samman hela datorn på tradera och önskar att jag kunde köpa alla my little ponies i världen samtidigt som jag lyssnar på blackmetal. SÅ JÄVLA TRVE. My little pony är true som fan, du vet hela köret med nekrofili och pissa i varandras sår och skit. My little pony vill se blooooooooooooooood och döööööööööööööd, med norskt ö, då.

Ska strax dra mig till stan och köpa sprit. SPRIT. Trve som faaan asså lixxlixxlixxlolololol! SKa nog köpa vådka eller kokosrom... och så var det inte trve :pPpPPPppppppppppPPPPp

Eller så var det det, appletinis och malibu samt my little pony, enhörningar och glitter är det nya onda falriga dödligsa mrsa-aktiga trveheten!!1 (jävlar vad jag tjatar om detta idag haha)


Tror jag ska raida mitt bankkonto och försöka att iten glömma att betala fakturor också :DDDDDDD Och så ska jag nog köpa smink, men bara om jag har pengar på bankkontot då!

Idag har jag blåjeans på mig, OTIPPAT SOM FAEN. Åttitalströja också, ser ut som någon gammal grungemänniska haha.

PUZZEN.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0