White Penis

Kitty empire.

Jag ångrar INTE att jag tog emot Kali! Det gjorde jag bara igår eftersom jag knappt hade sovit på hela natten. Hade inte jag tagit henne hade hon kanske dött av svält! Var i alla fall och bokade tid för kastrering och fick p-piller åt henne igår, hon ska äta piller i väntan på kastreringen. Ja, jag vet att det inte är bra för katten att äta p-piller, det ökar risken för maligna juvertumörer markant, men hon ska bara äta dem i en och en halv vecka så jag tror inte hon kommer att ta någon skada av dem på så kort tid. Plus att jag faktiskt inte orkar med en löpande katthona många dagar till. P-piller stoppar nämligen löpet MEN det kan ta upp till tre dygn så jag får antagligen uthärda minst en natt till haha. Katter är tyvärr inte som hundar, de löper ju macx fyra gånger per år, och de skriker inte sönder öronen på en heller. Katter kan nämligen löpa oavbrutet hahaha, vet hur jääävla jobbigt det är eftersom mina två honkatter hos föräldrarna blev könsmogna ungefär samtidigt. De avlöste varandra med löpen, så första veckan löpte Maia, nästa vecka slutade hon men då började T'Pring, och så höll det på i en månad innan vi kastrerade dem. Det funkar bättre när man bor i hus, då stör ju katten bara en själv, men det är fan så pinsamt nu i vår lyhörda lägenhet, folk kan ju tro att vi plågar kattfan så som hon skriker. Det går att få tyst på henne om man drar henne i nackskinnet samtidigt som man fyar och slår lite lätt med pekfingret mot nosen på henne, men det fungerar bara i en timme... sen börjar allt om. Förhoppningsvis slutar hon löpa i kväll, det har redan blivit bättre men med min tur så håller hon väl på tills på måndag ;(

Nog om löpande katter! Nu ska jag blogga om min älskade Nemo istället ;) SÅ ÄR DU KATTHATARE KAN DU DRA, DET KOMMER INTE BLOGGAS OM ANNAT ÄN KATT IDAG!!1

Jag ska ställa ut min Nemo igen! Två gånger faktiskt. En gång i Alingsås i juni och en gång i Borås i augusti. Är redan jättespänd inför detta, på ett bra sätt då, eftersom jag älskar att ställa ut! Fast bara när jag vinner ;) Har bara ställt ut honom en gång, i november förra året. Då vann vi nästan. Vi kom upp i panelen (vinner man den vinner man allt!!!1) men där förlorade han mot en blå och vitfläckig norsk skogskatt. Jag bara: FFFFUUUUUUUUUFUFUFUUUUU LÅNGHÅRIGA KATTDJÄVUL FRÅN HELUVETUUEETT!!1 Eller, så sa jag visserligen inte men jag tänkte det. Sa grattis till ägaren haha.

OK, SÅHÄR SÅG VI UT DÅRÅ!!1 Den i råsa de e jaa å den ja håler i såm e brun å svartt de ä neeemå å den prikigge de e dåmaren!!1

Var tjock också, men det är jag inte nu så det kan vi skita i!

Här är Nemo i sin bur efter han hade blivit bästa kastrat, KASTRATSÅNGARN!!1


Och här är han hemma och spenderar tid med sin dotter!!1 Haha

Det är faktiskt hans dotter på riktigt <3

Såååååå.... han vann ju nästan förra gången jag ställde ut honom så nästa gång måste han ju vinna, eller hur, för han är finast, ELLER HUR HÅLL ME DÅ VAFAN!!! Domaren sa att han hade potential och var nästan lite sur på mg för att jag inte ställt ut honom innan haha. NI MÅSTE KOMMA OCH KOLLA NÄR JAG STÄLLER UT. Eller nej, gör inte det för jag kommer säkert att förlora och börja lipa och åka hem i smyg fast man iten får lämna lokalen innan de som bestämmer säger att det är ok!!1 Haha.


Nej nu ska jag fan inte blogga mer idag! NÖJ ER MED DETTA. Ska spela tv-spel AS FAKK istället.

Hejdå!!!!!!!!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0