White Penis

Men f.u, seriöst och på riktigt fuck you.

Fuck it. FUCK IT. FUCKITFUCKITFUCKIT. Är så jävla trött på skiten nu. JAG HATAR DIG. HATARHATARHATAR. Jag trodde fakiskt inte att jag skulle hata dig, någonsin, men det gör jag. Fast det känns inte, men jag hatar dig. Hatar dig så jävla mycket och gudvetvad och jag borde åka nu men jag har inte lust. Jag har inte lust med någonting så TACK FÖR ATT DU FÖRSTÖRDE MIN DAG. TACKTACK Nu tackar vi dig för att du är så jäääävla snäll och jag vet att jag kanske inte blir femti år gammal ändå men fuck it. FUCK IT.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0