White Penis

Skip tracer, tefatsögat.

Vill ju vara DIN!!1 Din elaka tjej! Haha oh noes :(

Blågga fan idag alltså! Har tappat mitt smaksinne och måste sitta och snörvla för att ens känna lite smak. Alltså blir det nog ingen god curry till middag idag. Kunde känna lite smak av ett chips med dill-dipp förut dock haha. Så det blir väl någon tråkig grönsak till middag, behöver inte anstränga mig för att det ska vara gott ju <3


Är så jävla arg på mig själv för att jag inte kan träna eftersom jag är sjuk. Förtjänar fan inte mat. Bara svält och broccoli HAHA. Fetnojja typ. Är ganska arg för att jag iten kan spra pengar och för att jag fått en jävla ny cp-handläggare på FK som ska lägga sig i och kuka sönder allt och försöka tvinga mig gå till psykologen igen. VILL FAN ITNE HA HJÄLP, VILL VARA CP. Hatar psyk. Hatar att de ska bry sig så jävka mycket jämt och bara "Meen säg iten att du e feeet fö du ee smal å snel å söt å ta inge skiiit" JAG TAR FAN HUR MYCKET SKIT JAG VILL, OK? Speciellt från mig själv. Jag tar mina medicner hur mycket eller hur lite jag vill så ge FAN i mig.


And now a hundred times a day and still it's not enough <3 Längtar nästan till framtiden som ond och lämnad. Skulle falla tillbaka i alla gamla mönster och vara så som jag vill. Älskar gamla jag, hatar nya jag. Det får man inte tycka, man ska ju älska att vara fräsch och glad typ. Men inte jag. Älskar att vara elak och dum och helt horribel. SAVE THE PLANET, KILL YOURSELF. Hatta allt!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0