White Penis

SNÖHATET.

FANFANFANFANFAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG HATAR SNÖN JUST NU!!!!!

Klänningen jag ska ha ikväll är snyggast med en sko med lite klack till. De svarta fick jag ont av, mina Iron fist skor kan jag inte ens gå i (haha) och då är det bara mina blå mockapockacpskor kvar, men snön kommer ju att äta dem råa ungefär. FANBJASRÖVKUK typ. Det är INTE snyggt med buffalos till klänningen, kängor går väl an men man får så ful kroppsform haha. Blir ingen middag idag alltså! ;) Eller det blir nog lite knäckebröd och cream cheese <3

FY FAN FÖR SNÖN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Den skulle ju försvinna :(((((( Haha, damp.

ps: bildgoogla INTE "fucking snow" med safesearch av. Learned that the hard way, haha :(


 

Hatar alltid snön, kom jag på nu. Blä!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0