White Penis

Stolt stark och dvärg.

Jag bara "ÅH MYRRSLOKKARNAA!!11" Och så glömde jag helt av vad jag egentligen skulle blogga om. Älskar min dumma hjärna ibland <3


Var på gymmet med Madde idag, det gick bra men båda var lite sega så vi drog rätt tidigt haha. Efteråt tänkte jag shåppa faaaan fast jag inte borde (min tatuering kommer nog nämligen bli någon tusenlapp billigare än vad jag trodde! /happyface) dock var det tur att jag shåppade faaaan eftersom jag hittade en mascara, två par nätstrumpbyxor (det ena paret ska bli armbyxor eeeh) hello kitty-rea på BR och världens snyggaste klänning! Klänningen fanns inne på min svurna fiende JC, fiende pga ministorlekar, men jag märkte att jag faktiskt kunde ha deras kläder idag! Så jävla snygg klänning i alla fall, hittade den sista INTE xxs-storleken hehe ;) SKa ha den på fredag <3 Den och nätstrumpbyxor (på benen bara, ska ju ha nya tatueringen på högra överarmen hehe) och så ett par snygga pjucks!

I alla fall så får ni en hafisg bild på skiten


OCH SÅ ÄR MITT HÅR INTE LIKA ÄCKLIGT SOM PÅ BILDEN EFTERSOM JAG DUSCHADE SEN OK!!!!!!!!!!1

Ska käka matten nu snart, häjdå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0