White Penis

The big återkomst.

Ok, nu har jag inte bloggat igen. Haha. MEN DET GÖR JAG NU.

Har kanske inte mått så bra eller så, men förkylningen håller på att försvinna så det är ju bra! Är svintrött idag, kunde inte somna alls igår. Inte ens med öronproppar, men jag gick upp vid nio som sig bör. Ändå. Måste till stan och fixa massa saker, sen ska jag åka till föräldrarna och sova där tills imorgon för då ska jag och pappa ut och handla saker i götebor :DDD Haha, eller inte så roliga saker kanske, mest hårfärg och kanske lösögonfransar. Helt kläder också, men det får jag inte handla för jag måste ju spara pengr. Och så är jag hungrig för jag har slut på frukostmat. Så... nej, ingen mat nej. Åt lite flingor istället. Bar flingor alltså, men inte så många. Om mamma ska göra våfflor till mig ikväll får jag fan inte äta nåt annat idag :DDDDDDDDDD Ok, kanske lite sushi då.


Åååhåhåhå, det ska bli kul på fredag för då ska jag festa igen. Som jag gör nästan varje helg. Festar jag inte ute festar jag i min hjärna. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKKKK, HEJDÅ BLÅGAR MÄR SÄN.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0