White Penis

I know you're wrong.

Bättre idag. Fortfarande inte helt ok, men ändå. Borde säga att du kan ju försöka. Är väldigt, väldigt mån om mina saker nämligen. Stjäl från mig och jag stjäl från dig. Drar i så fall till landet och går igenom ladan mycket grundligt. Morfar var lite av en snickare, det finns väldigt många verktyg där ute och jag har sett en stor, fin hyvel. Jättestor. Och stämjärn. Vi kan leka träslöjd. Det blir väl kul, du gillar ju mig, eller hur? Finns allehanda verktyg för att bereda en åker också. Tror inte ens du vet vad hälften av sakerna heter. Jag vet för jag var väldigt intresserad av allt möjligt när jag var liten. Brukade kolla på när morfar slog med lien och drömde om att alla de jag hatade stod där på fältet. Hugg, hugg, hugg. Ungefär. Nej, självklart ska jag inte slå av dig huvudet med en lie. Det är fysiskt omöjligt, är inte stark nog och jag tror att ryggraden är ganska robust. Bladet går nog av. Nu när jag tänker efter så är landet ett rätt bra ställe. Relatvit nära till dig också. Relativt långt bort från allt. Vi har skog med, en stor skog. Hittar väl inte så bra där, den är väldigt stor. Och väldigt mycket icke-allmän egendom. Väldigt långt bort från bebyggelsen. Skitbra ställe, det där landet. Och om jag då mot all förmodan skulle ångra mig kan du ju springa hem igen. Haha. Bara några mil, inte så farligt långt. Tror du hellre springer fem mil än möter mig. På riktigt. Skulle vara kul att träffa dig någon gång, adu tror ju att du är någon. Då måste du väl vara någon också. Tänkte på dig igår. Kunde inte somna. Kollade runt i rummet och tänkte på dig och det var inte särsklit kul men vad gör man. Tänk på mig ibland. Tänk på mig. Hahaha, ska lätt säga så när vi ses "TÄNK PÅ MIG DÅ, TÄNK PÅ MIG" och se sådär hemsk ut som jag bara gör när jag blir helt... inte mig själv. Vill ha slagsmål. Ja, jag vet. Det är kul så länge ingen kommer på en. Men jag kan skaffa nya vänner. Man hinenr mycket på OBESTÄMD TID. Och jag bryr mig inte, känns tryggt och fint att slippa gå ut. Tror jag skulle gilla det. Fast jag har hört att man måste jobba. Är rätt arbetsskygg. Jaja, får väl träffa lite fint folk, Kända från tv. Jag blir nog också känd från tv. Får hela program vigda åt mig. Iiiihp <3 Haha.


Ska bli kul sen ikväll. Kan dock inte ha mina nya platåboots eftersom jag får så sjukt ont i fötterna av dem. Får ta några andra, blev lite ledsen faktiskt. Inte lika ledsen som jag var igår dock, tittade och tittade och fällde nästan en tår hahahahahhahahaha <3 Fäller dock inga tårar för jag är så jävla hård. Fäller dig eftersom jag är så jävla hård, fäller dig och hoppar på ditt hufvud.


Nej, det blir väl tråkigt i längden att läsa psychorants antar jag. Ni vill ju inte veta allt hemskt i detalj, jag gillar att visualisera saker, kan stoppa mig från att begå brott. You know you're right, fast allting omvänt. hela texten alltså, passar fan skitbra in på vad jag tycker. Älskar att vända och vrida allting ur proportion. Men det är väl klart att jag beskyddar det enda jag inte klarar att förlora. Vill väl inte bli äckel-jag igen. Äckel-jag med kramp i svalget, som sväljer ord och inte mat. Fågelfingrar, spasmer, smutsig, ont i huvudet, genomskinlig hy. Fastvuxen i sängen, evigt drömmande. Om jag fick en fästing skulle den dö. Min kropp, återvinningstationen. Sista stoppet för dina miljögifter, extra starkt DDT, en septisk sjö. Förstör framtiden! Förstör jorden för framtida generationer haha. Någon borde hjälpa mig. Vill mest ställa mig och skrika "FÖRSVINN, DITT SATANS OTYG! DU ÄR SOM OHYRA; OÖNSKAD OCH PÅ FEL PLATS VID FEL TILLFÄLLE" och citera Nietzsche och Schopenhauer och sen gå. Det känns ganska dåligt.


Nej, kväll ska jag vara glad! Ska ju träffa min fru <3 PUSS.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0