White Penis

Ficken. FICKENFICKENFICKEN.

Känns som om någonting tuggar på mina tarmar.



Kom ju hem igår, då, förväntade mig ett varmt välkomnande. Fick ett "rör mig INTE" till svar. Tack, älskar dig med. Känner mig som en hundvalp som straffas gång på gång för ett fel den inte förstår. Är nog en hund, hundar kan man tillrättavisa och få att ligga stilla och vara tysta. Det kan man med mig också. Mitt i en mening kan man säga "HÅLL KÄFTEN" och då måste jag såklart lyda. Alltid lyda. Jag hatar att lyda.

Fick inte ens ett ynka godnatt igår. Lät mig bli kramad när jag vaknade, är ganska svag. Väldigt svag. Känner mig otillräcklig och misslyckad. Borde inte låta mg bli kramad. Får så ont i magen av det här.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0