White Penis

Wuw woo too.

Fast fingrarna känns mer!

Ska strax dra till göteborg och shåppafan! Asså fan! lixxlixxlixxlololol. Är hos föräldrarna, helt själv för alla är på jobbet och i skolan, så jag roar mig med cartoon network och typ.... KAKOR. Ajabaja. Inte käka kakor, jeffla fetto. Ska ju gå ner tio kilo till och det gör man iten om man äter kakor! haha. Då blir man som jag var förut när jag vägde 87 kilo. JA, JAG VÄGDE FAN 87 KILO!!!!!!!!1 Men inte längre. Nu är jag ganska mycket smalare, fast inte så smal som jag vill. Ska ju inte väga 40 igen, så dånt wöööri päople!

Nej, nu ska jag klä på mig något schnöggt, kleta på läppstift och dra! Det blir indisk mat till middag idag så jag är hapi as fakk! :D ÅÅÅH, MATFIXERAD!!!1 ÄLSKA MATEN haha.

Imorgon blire seks, drågz and röckändrål!!1 Fast inte pissrock, mer... sisters of mercy kanske? Eller Led Zeppelin. De är också bra.

BJUSSAR PÅ EN LÅT ÄNNA:


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0