White Penis

Other qualities.

Jag är hemsk, igen. Tänker på det. Igen. MÅSTE. HA. MER. Det blir liksom som en drog, en människodrog. En människa som är en drog. Underligt. Brukar då verkligen inte bli såhär knäpp. Inte såhär länge. Måste lobotomera mig själv. Kemiskt. Blir för jobbigt annars. Lipa lite, så fin årgång liksom. Nästan helt perfekt, men vem är helt perfekt? Vill klippa och klistra en egen mäniska, den bästa någonsin och den skulle aldrig lämna mig, aldrig tröttna, alltid vara lika intensiv som jag. Alltid vara ute efter dessa eviga toppar. Skulle ligga i sängen i tre dagar, kolla upp i taket och prata om hur bra vi är. En gång när jag inte hade sovit på mycket, mycklet länge träffade jag en sådan person. Frågade hur han kom in i mitt rum. Genom dörren sa han. Vi pratade i en halvtimme, men när jag skulle kyssa honom var han borta. Förstod att jag hallucinerat och diskuterat med mig själv. Tur att ingen hörde. Började disekera borrmaskiner istället. Ville inte sova. Vill fortfarande inte sova. När jag sover drömmer jag alltid om dig och jag är livrädd för att råka säga ditt namn. Jag har redan fått nog med problem. Borde kanske citera en låt här, senaste skivan och jag vet att du älskar den. TILL DIG. Nej vet du vad, det gör jag inte.


Jag skäms så. Jag tror jag dör. Den här stora skärmen hos mamma gör inte saken bättre. Kan typ dra upp allt till life-size och FAPFAPFAPFAFPAPF. Fast jag fappar aldrig. På riktigt. Och allt detta är helt otroligt jobbigt och ibland önskar jag att jag dog den där gången -06, hade sluppit all jobbig SKIT.


Nej, nu kommer pappa snart hem med presenter och jag kommer att bli så glad. Hoppas jag får kläder. Hoppas jag får silverklänningen! Vet vem som ska få se den först. TYP REBECKA OK. PUZZ.


(fast kuk! KUK. Haha, tror jag har blivit fem år gammal. Säkert allt socker jag vräkt i mig idag. Lägger inlägget i DO WANT-kategorin eftersom ja..... jag vill ha det. den. sex. HAHA TROUBLEGIRL! <3)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0