White Penis

Trichobezoar

Köpte fräsiga rave-linser idag. Lyser under UV-ljus! Och lös-underfransar, fast jag köpte dem igår. Dock är det en olycklig kombination eftersom mina ögon bara rinner och dampar JÄRNET så jag får väl ta ur linserna sen! Fittfat vad sur jag blir. Ska ju ställa ut Nemo imorgon och då får jag itne ha sådär ont i ögonen som jag hade när jag hade haft kattlinserna i typ ett halvt dygn, minst. Kunde knappt se, det kändes som om någon flyttat hela jävla saharaöknen till mina ögon. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!


Jaja, det ska bli kul med fest snart! Parkfest <3


DAGENS LOOK: Rave + 60-tal + damp!

Skulle fixa pandafrilla men mitt hår är för sönderblekt och glest så det fick bli 60-tal HAHA.


Nu ska jag drikka viiiiiin å bli asfull å inte årka upp vid fem imorgon och ställa ut Nemo the emo när jag är både bakfull och full på samma gång och vi ska vinna hela skiten för Nemo är bäst!!!!!!!!!!!!!!11 Och pappa ska köra hem mig till dem senare idag, stackarn ska hämta mig vid halv tolv och då är vi hemma vid.... ett ungefär :') Och så ska jag ta bort allt smink så.... jag sover nog bara tre timmar inatt!


PUZZHÄÄÄJ

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

JAG TYCKER ATT DET VAR EN COOL FRISYR!

2011-05-21 @ 23:57:40
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0