White Penis

Willow, weep not for me.

Helvetesdygnet. Har inte sovit bra de senaste två veckorna men igår urartade allting och THE ÄND IS NÄÄÄÄÄRA typ haha. Hahahahaha pojkvännen tycker att jag borde skaffa en ny pojkvän för jag är så jäva ful. Jag tycker att jag kan ha två samtidigt som kan väga upp varandras brister. SUITS YOU, FUCKFACE. Ge fan i att kalla mig ful. Nu vågar jag iten gå på The Zone på lördag eftersom jag då inte får komma hem igen. VILKET ÄR MIN LAGLIGA RÄTT EFTERSOM JAG ÄGER HALVA LÄGENHETEN DTT JÄVLA KUKSLEM. Är så jäääävla trött på att få höra "Hållkäfthållkäft stäng din käft, spegla dig, är käften öppen? STÄNG. DEN. DÅ." och itne få bitcha tillbaka. Så igår fick jag ryck deluxe och höll på att dänga en glödhet plåt i skallen på fanskapet. Slutade med att jag grävde lite i armen med en gaffel istället. Skulle ge honom en matkniv (eftersom jag är så jävla sjysst och både köper och lagar mat med mjölk och sån skit i till honom för veganskt är ju så jeeeeffla vidritt asså!!!1 kul att inte kunna äta sin egen mat ungefär. köper fan gelatingodis tll djävulen också.) men då försökte han bryta mina naglar. Försöker man bryta av mina naglar dör man. Så är det bara. Jag tapade fattningen helt i alla fall. Slutade med att vi åt i tystnad och sov i tystnad och itne sa godnatt förutom att jag fick höra att mina öron är så jävla äckliga och mitt ansikte ser ut som fan och mina tatueringar får mig att se billig ut.


Börjar fan lessna på riktigt nu alltså. Och han kallar mig elak?!? Nämn någon som hade orkat med detta varenda jävla dag utan att bli helt mordisk. Sen tyckte han att jag plågade Kali när jag sparkade bort henne lite lätt (INTE HÅRT, det såg kanske hårt ut möjligtvis.) bort henne från mina fötter för hon ville gnaga på mina tår. Hatar när saker biter mig i fötterna!!!!!!!!11 Men VAD FAN LIKSOM?!?! Lägg ner. Jag vill inte få ett par huggtänder inborrade i mina tår. Är det onormalt på något sätt eller, ska man inte tillrättavisa djuret då det skadar en? Haha, dör lite.


Så när jag då ligger sömnlös och försöker att inte ta åt mig av "ja, det är ju i alla fall någon som VILL gifta sig med henne öven om hon är fet" eller rasistiska uttalanden så som "dina öron ser ut som såna där jävla negeröron som de där i negerbyarna har!!!1" och kanske "du är så jäääävla elak, du vill bara skada mig jag kan inte lita på dig för du vill bara knulla med första bästa människa du ser" och liknande grejer. Vad tänker jag på då? Gissa fem gånger. Blod, död och hur jävla snygg handendärkillen är. När jag väl somnade inatt drömde jag att inte ens han skulle vilja vara med mig. Lipade när jag vakande haha. Och jag gråter aldrig längre för det tjänar inget till <3 HAHA, seriemördarutbildning typ. Alltså, ja jag skrattar åt eländet. Har ändå aldrig varit med om ett normalt förhållande. Finns det vanliga, snälla människor som älskar en utan att skada en eller vilja ändra på en? Kanske handendär är mycket bättre? Fast *censur* är ganska *censur* så att det inte *censur* när man *censur* (<- REBECKA FATTAR. Haha) han kan i all fall hångla ordentligt, har inte träffat en man som kunnat hångla ordentligt sen..... -06? Kvinnor hånglar bättre. Brukar hångla med kvinnor. Eller personer, i fall de inte vill kallas för typ... kvinna eller man. Försöker säga rätt här fakktizt!!1 Så att.... ja, jag tänker på dig och du borde lesa min blågg för jag säjer snela sakker åm dajj hela tiden u säxxi ilskbest! Avtändande som faan <3


Btw så säger man faktiskt inte negerbyar. INTE OK. Man säger inte heller typ tjugge andra sake rsom är mycket värre och som jag itne ens vill tänka på att jag har hört från någon jag BOR IHOP MED. Alltså ok om jag blir elt cp på fyllan och säger såna saker för att jag får sämst humor och lite tourettes, men inte i nyktert tillstånd. Inte ens på skämt. Ok, kanske om du är efteterbliven och rasist och jag under pistolhot måste umgås med dig och du skulle slå ihjäl mig om jag sa att hudfärg inte alls påverkar din IQ. Eller det gör den, fast bara om du solar solarie varje dag. Då påverkar väl snarare din IQ din hudfärg, men ändå.



Och likt förbannat älskar jag fanskapet fast han är så eeeevööööl!!1 SJÄLVPLÅGERIET. DAGNYDAGNY I NAMN AV DET SÄMSTA INOM OOOOOOOOOOOOOOOSS!!!!!!11 *dö på tågrälsen* eller nåt <3 Haha felcitera litterära klassiker. Jag är bäst, om itne blir jag jävligt mycket starkare för varje gång någon skadar mig. Till sist komemr jag att bli en superhjälte som slår föräldrar som slår sina barn (jamenasså de borde ju tycka att det är ok...) och plågar alla djurplågare och våldtar våldtäktsmän med stora kaktusar. Och skriker elaka saker! Och ni får skirka typ "ÅÅÅH SUPERBITCH, HJELP MAAAAJ" när ni är i knipa så kommer jag och bitchar järnet :DDDD



(hahaha finna sig i sin tillvaro, exoerten har talat. jag skrattar faktiskt på rly, irl och allt!!1)

GUL OCH SOLBELYST BRUD.

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Hur lyckas du hitta männen? Var inte förra också typ så här? Åh Mona, inte okej! Du borde rymma till ett kvinno- och transseparatistiskt kollektiv där alla är snälla och veganer och antirasister och jag skulle hälsa på jätteofta ok ok?

2011-05-13 @ 09:12:33
URL: http://mikusagi.blogspot.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0