White Penis

ASSÅ FY FAN TRAGEDI SÅ JÄÄÄVLA ARG FAKKINSHITITTIESASSMUNCHER!!!1

Nu ska ni få ett riktigt jävla inlägg!!!!! Som är lite argt och lätt att hata kanske. Ja, haters, nu får ni hatta på rejält här!

Bin Ladin ska då vara död. Och begravd. I havet. Skitbra tänker man kanske då. Ja, det är väl ganska rätt åt honom att han dog eftersom han har dödat och plågat och IRL-trollat sönder två big-ass-skyskrapor. Rätt ska vara rätt liksom, har man dödat får man väl dö själv. MEN HAN KUNDE VÄL GE FAAAAN I ATT BLI SKJUTEN TVÅ MÅNADER INNAN JAG SKA TILL USA?!?!?!??! Jävla......kukhora! Jävla USA också för den delen, de skulle tjäna på att jag kom dit!!!!!!! 2000 dollar skulle de tjäna, inte fy skam det inte. Men neeeej då, de måste gå och döda en fakkin jeffla terroristledare så att alla terrorister antagligen får ragedamp och trollar ihjäl folk igen. Det är i alla fall vad min mamma tror. Kanske pappa också, men mest mamma. Själv skiter jag i om jag skulle bli sönderbombad i USA eller om inrikesflyget skulle bli kapat eller om jag blev tagen som gisslan osvosvosv SÅ LÄNGE JAG FÅR SHOPPA INNAN!!!!!!!!!!1 Då kan jag dö lycklig. Och hur jävla hemskt är det egentligen om planet nu skulle bli kapat? Jag är fan nerdrogad (inte illegala droger då, så jävla dum är jag inte. får faktiskt saker utskriva som jag tar vid behov. så det så.) varje gång jag flyger för jag är flygrädd och i det läget så skiter jag fullständigt i om det kommer ett par otrevliga män och styr planet rätt in i fula jävla cp-pentagon. Lite synd om de som inte är påverkade kanske, men det skiter väl jag i. Man dör ju av kraschen liksom, ganska snabbt också så man behöver inte lida så länge! Eller om de nu skulle bomba lite här och var i typ... Los Angeles. Ok, det gör säkert asont att få benen bortsprängda..... MEN FAN VAD TUFFT DET ÄR MED BOMBER. Skiter i det också, har ju värsta berättelsen om jag överlever. Och vem behöver ben i dagens samhälle? Kolla på han den där som är känd som inte har varken armar eller ben, han klarar sig ju skitbra. Bomber är bra. Skulle man dö av bomben dör man ju snabbt. Blir man tagen som gisslan av terroristerna och de låser in en i en stor byggnad och tvingar en att hålla käften och lyssna på asdålig musik och inte sova eller äta eller vad fan man nu gör med sin gisslan så kommer med all säkerhet SWAT och kanske CIA eller FBI och militären med stridsvagnar och folk som skriker "HOO-HAAAA!!!1" och har stora muskulösa armar som håller i stora vapen! Och kanske bomber. Typ såna dör coola killar med exoskelett som typ.... dödar alla! Och så blir man känd om man överlever. Om man dör blir man ju skjuten i huvudet. När jägare jagar djur skjuter de djuren i huvudet och det gör ju inte ont och är alltså rättfärdigat, säger de ju. Då måste det ju stämma. Överlever man det får man ju ont, men man får ett coolt kulhål på köpet och kan leka 50 Cent liksom. Fatta grejen, heltufft! Det blir ju en skitbra resa i så fall. I värsta fall dör jag och folk komme att lipa och bara "Ååååh guu va många som dooog, å min kåmpis speciellt, hon dog typ mäst av alla!!!!1" men då är jag död och då bryr jag mig inte. Jag vill bara köpa saker, är det så svårt att förstå? Jag vill konsumera så mycket att de stackars indierna blir utan ström i femton år!!!! Shoppa så mycket att de måste hugga ner halva Amazonas för att kunna tillverka nya saker!!!! Handla tills polarisarna smälter i ren protest!!!!! Spendera pengsar tills ozonlagret liknar en schweizerost (logiken haha) SÅ MYCKET SKA JAG KONSUMERA.


Nu ska jag återgå till mitt andra arbete: ladda upp bilder på det som hetetr bilddagboken för en vecka sedan typ och nu heter GAYVIEW.... Eller Dayview. Men det kunde ha varit Gayview om det var mer homosexuellt. Eller om jag hackade det, för att retas. Borde fan göra det. Jävla töntar som bara ska byta namn och design!

TYP SÅHÄR ARG OCH SUDDIG ÄR JAG NU!!!!!!!!!!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0