White Penis

PISSKRIG?

Yooooooooooooooo biatches!!1 Idag är jag glad för jag ska träffa Frida! <3 Och Bettan!
Typ fest blire också :3 Och det gillar jag som fan. Nära mitt hem med, ännu bättre. Ska dock inte jobba mig så jävligt med smink och sånt för vattnet är avstängt i lägenheten haha. Vet ni hur jobbigt detta är då jag har smutsfobi och tvättar händerna minst 20ggr per dag?!?!?! SKITJOBBIGT ÄR VAD DET ÄR. Meeeeeen nu ska jag göra mig i ordning ändå. Fick cäääändy förut, så ja. Det är väl därför jag är glad. Haha. Tycker att den där jävla tysken som sjunger om hur jävla hårt det är med TYSKLAAAAAAAAAAAAND är rolig, till och med det. NÄ MEN NU MÅSTE JAG GÅE, har inte gjort mig i ordning ett piss. Ville mest visa att jag lefver serru. Så ni får en två veckor gammal, och oredigerad, bild på mig som bevis ;)



POSSHAJ.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0