White Penis

Handgranat.

Censuren fråntar mig rätten att gnälla om min livssituation :))))
ALLTSÅ ÄR ALLT SKITBRA. Ingen bråkar, neeeeeeeeeeeeejrå.




Fast om jag inte brdde mig så mycket förut bryr jag mig ännu mindre nu. Önskar mig bort till min gamla hemstad och vargarna som vill äta mig levande. Äta och klämma och riva till småbitar med sina klor.
Dock bryr jag mig om de som bryr sig om mig, och för deras skull sjunker jag inte så långt som jag hade önskat. Så länge jag har den där spillran av mänsklighet kvar så kommer jag bry mig.

DEPPET HOHO.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0