White Penis

No one buys fruit of the loom anymore.

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖRJAG DÖR JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
(vilket jag också gjorde typ 08:20 men det har ni inte att göra med)
Jo, det jag dör av är hur jävla patetiska folk är. Speciellt wt-brudarna. Man ska INTE ha barn om man har typ  55 i IQ och tänker döpa det till Cevin Viking Laiam eller Tindrah Cizzi Valkyria!!!! Man ska INTE tatuera n sitt eget namn!!! Och man ska framförallt INTR skaffa 30349679345693876 miljarer djur som man sen måste släppa ut i skogen/äta upp/skänka bort eftersom man inte kan ta hand om dem. Jag hatar även när de tror att mn är avundsjuk för att man hatar dem HAHA. Kan väl fan inte vara avundsjuk på någon som har 44848 katter i sitt hus och 345983458 hundar där 99% av dem är schäferblandraser. JÄVLA OATTRAKTIVT AZZÅ.

ps: om din partner lät som skogsturken när den var arg skulle du kunna ta den på allvar då? NEJ, JUST DET. Typ såhär lät det igår när jag tappade en pepparkvarn:
"VEM VARE SOM TAPPAH?!?!?!?!??!+1"
Och då sa jag
"SÄG VEM DET FAKKIN VAAAAAAAAAAAAAA!??!?!?1"
och då fick någon cpdampryck och då måste jag ju säga "Den som tappah ska fo STRYK" och då ar jag helt plötslogt en jävla idiot?!? Inte mitt fel att folk pratar med sina dumma dialekter när de blir arga och jag måste härma :(((((((

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0