White Penis

Killers.


ÖWÖWÖWÖWÖWÖWÖWÖ. Madde kommer hit snart och då ska jag bju på onyttig mat.
Och det är gott men man får ångest men skit i det.
Så shoppar jag även på internet ASWESPEAK och det får man ju också ångest av men man vill ju ha saker så vafan...

Ska shoppa lite ASGÅFFIGA saker och lite rosa skit. Kanske en ashård grindcore-tröja också. Ambivalens FO LIFE.

Fast jag vill ha mer pengar så jag kan shoppa mer haha <3 Och så jag kan hälsa på alla internetpolerz som bor skitlångt bort. Kan inte promera 169 mil till random människor va.

För även ett eprsonlgit korståg mot teckensnittet comic sans och skägg. SKÄGGHELVETE. Hatar alla som har skägg, även tanter och hundar. Speciellt uttrar med skägg. Fy faen vad fult azzå. Hatar även folk som hör av sig när det passar dem. Tänker FAN inte höra av mig när ni förväntar det så som ni gör med mig så kan ni sitta och lipa ensamma i era fula sängar med era fula skägg lindat kring sängbenen och jag kommer skratta ashögt. Typ.

Nej nu ska jag handla: 1 styck björnmössa, 1 stck enhörningssvans, 1 styck rosaglitterskeletthandhårspännesskit, 1 par skor, 1 korsett och KANSKE 1 styck t-tröj. Sen en till promenad och sen träffa Madde :D

BYEBYE <3


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0