White Penis

1337 SUPA 7W34KZ0RZ!

Har ett nytt ord! Gottulera heter det och det betyder att man gottar sig på ett elakt sätt. Finns säkert redan ett ord för detta. Typ... skadeglädje. Varför behövs då detta ord kan man undra. Jo, det behövs eftersom det inte är lika självförklarande som dess synonym "skadeglädje" och detta är alltid bra för då kan man känna sig jävligt smart när någon frågar vad ordet betyder!

Så: Idag har jag gottulerat mig i min ärkefiendes olycka! Fienden skulle göra VAD.SOM.HELST! för att bli älskad. Och då kan man ju gottulera sig lite extra om man är jag, eftersom jag är någon helt annan och du är du!

OSERIÖST NU VA. Min hjärna är fuckad haha. Sov typ tre timmar i natt och var inte trött, men hungrig, när jag gick upp. Nu är jag..... kissnödig. Tänk om jag har fått urinvägsinfekion omgomgomg!!1

Nej nu ger jag mig av snart, ta en bild och se glad ut för fan!

Du får välja mellan dessa bilder, ok?

Nr 1

Nr 2

Eller nr 3!

Vet att du tar nummer tre EEHEHEHEHEH

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0