White Penis

A LIFE WITH YOU IS A FANTASY/ WANNA SCREAM WANNA PLAY.

Åh, hej! Idag orkar jag igen. För jag har hittat hapinäz hahaha. Typ växelström. Eftersom den var farlig förr i tiden. Lyssnar på samma musik som jag lyssnade på när jag var runt 7 år gammal. Daddy DJ liksom <3 Och Spice Girls! Haha.

Tror att jag och astronauterna har samma syn på livet. Ni vet det här med yttre rymden. Jag och astronauterna. Åh jag kan ju fan skriva en hel bok. SJUK? JAG? Nej jag är helt ok, bara får otroliga idéer som inte handlar om mat som de brukar. Dessa handlar mer om hur jag ska färga håret, hur jag ska maximera mina tvspelsskillz och kanske lite om hur jag ska göra min konst, skriva min sjuka poesi. Jag vill läsa kemi! Som pappa! Bli ingenjör :D Åh, biokemi kanske. Eller mikrobiologi? Biokemi är bättre för då ska jag tillverka något som alltid gör dig glad. Typ en liten bakterie som man sätter i hjärnan som gör en till ett geni!

Min nya playlist är riktigt bra. Den handlar om känslor. Den handlar om henne, som så mycket annat i mitt liv gör och har gjort de senaste åren. Början och slutet. Om jag trodde på gud skulle jag tro på Lazar. Skiftarbete! Our work is never over! Euforisk dysfori! Dubbelnaturen och ambivalensen! Vet ni hur ond hon är? Helt underbart sadistisk.

NU fick jag mitt livs bästa idé! Min mormors hus ligger på landet. Mycket avsides. Och jag skulle ju kunna bygga bilbanor i skallen. Efterblifvet va? Sitta dör hela dagarna med mina kollage och vara helt självförsörjande för jag bor ju på landet! OMG LANDET MIN GUD HAHA.

Nej nu slutar jag innan ni tröttnar. Regnbågar och enhörningar!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0