White Penis

Frostbite.

Regnar. Jag är trött. Var uppe och röjde inatt, har inget minne av det, men jag fick det berättat för mig sen. Gjorde som jag brukar, vinglade runt och slängde saker på golvet, sånt där jobbigt. Vill pierca mig igen. Det är inte nästa år ännu, skatten är inte betald, vill tatuera mig. Vill bli smal också, idag åt jag massa bröd och skit till frukost. Tacofärs på bröd. Vill ha godis. Kan inte banta, uppenbarligen.


Ska köpa saker fast jag inte har råd nu. Hörs!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0