White Penis

I have reasons to belive that you're a ghost.

Alltså åh vad inget händer. Inget händer för att jag undviker alla antar jag. Har inte mått såhär kukigt på 100 år ungefär. Vill träffa folk och gör upp plats/tid/osv sen ställer jag in för jag mår dåligt. VARFÖR? Jävla dramaqueen, nu har hela min kropp börjar bli mongo också magen bara kukar ur hela tiden och jag är helt ofokuserad i blicken. I NYKTERT TILLSTÅND, må tilläggas! Min psykolog belv allvarligt orolig igår haha.

Nej nu ska jag laga mat och vara arg, sen se på film och äta maten! Hejdå.

image


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0