White Penis

Drugs, not hugs!/People don't kill guns, guns do!

Hej bloggen, idag är jag kär. I vem? I alla mina nya böcker!
Speciellt de roliga serieböckerna jag köpte, de är typ bäst. Jag älskar böcker. Ska gifta mig med böcker.


Åååh bokken du e så sexxi min hjerna blir alldeles såsig i böxera av deiii!!1
Kanske inte av denna bok men av de jag läser då, för det jag läser är bäst och det vet ni. Lyckades pricka in alla signeringar utom en, missade såklart Pirinen när jag fastnade i en djup diskussion med två trevliga författare (en var högljudd och bufflig, typ femti år och stereotypisk högljudd man från Stockholm, den andra var en söt rödhårig individ av kvinnokön utan utpräglad dialekt men desto mer utpräglad klädstil)
Mannen ropade "DU behöver skreeeeeckböcker! KÅM HIT VETJAA!!!" och kvinnan instämde, typ. Så jag blev ju nyfiken och frågade vilen sorts skräck. Det var böcker om varulvar och vampyrer. Jag såg antagligen djupt äcklad ut så mannen blev road och sa "inte nåra jevvla tånårsvampiiirer såm de der jeffla twilight asså, ne de her e riktia grejjer asså! leskig shitt!" (ok han sa väl inte shitt men för mig snackar alla stockholmare om shitt) och kvinnan sa att hennes varulvar inte blir kära i vampyrer. Frågade om karaktärerna i deras böcker glittrade och gick gymnasiet fast de såg ut att vara minst 25 år gamla. Det gjorde de INTE  och författarna blev mycket roade när jag uttryckte mitt hat gentemot Twilight, sa att varulvar ska vara dreglande mördarmaskiner och lovprisade fulsnygga och känslokalla vampyrer.
Glömde ju nämna min malbok för dem, tyvärr.

Sen träffade jag alla mina favvo-tecknare! Nanna Johansson var typ bäst, ritade skitambitiöst i min bok och allt! Noterade (när jag läste serierna med välbehag) att hon och jag har väldigt liknande humor. Hade SKITCPTUR SEN OCKSÅ! När jag satt ute och rökte vid en bänk satte hon sig där och jag blev helt OMGOMGOMG och gav henne min finaste enhörningständare i present och då blev hon lika OMGOMGOMG som jag hahaha :'D MIN NYA IDOL ASSÅ. Och hon är också från Stockholm, haha. Alla är det!


Nu ska jag bilddagböga lite så jag årkar inte blogga mer nu! Haha.


Ps: ni från Stockholm, ta inte illa upp när jag driver med er dialekt! Den är bara så rolig att skriva! Typ som västgötska. Eller göteborgska. Ni tökker jö ändå att ja prooootar soohära änna, så dä ä la bödig av mäj att bjussa lette po sketen läkksom. Do ka a la änna fo dreva lette mä er vooo? Varför tycker ni att jag pratar sådär fult? Det gör jag inte! Jag pratar inte göteborgska och ni pratar säkert inte sådär stereotypt stockholmigt. Haha. Iland när jag är full pratar ja väschöttska, dä låter fö jäffla fuelt asså, tyip soheär! Kan demonstrera om vi ses IRL. Mikusagi, du kommer bli jättesugen på att hångla med mig då, jag lovar! Lovar att ha på mig hawaiiskjorta också btw.


image


psps: Om du ser en enhörningständare kan du köpa den till mig och så får du pengar sen eller så får jag den i present för jag är så söt? SNELA HESTEN? PUSSTACK PÅ FÖRHAND.

PSPSPS: Omvända slogans är så jävla roligt va, eller huuuuuuuuuuuuur?

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0