White Penis

Erasing animals.

Får itne nog så jag känner inte av det. Möjligvis gör kroppen det, men inte jag. Inte hjärnan. Det är hjärnan som är smutsig. Det är alltså den som måste renas. Om den inte renas dör jag. Jag har fått en kula bak på örat, det kanske är en böld och nu dör jag nog. Fan. Vill inte ha bölder där jag inte kan se dem och åtgärda dem, vill inte! Vet ni, om jag är sådär störig och går i sömnen igen så får jag aldrig mer inre frid. Haha. Frid?!? Snarare inre blödningar. Alltid lika dum. Känner handen som kryper längs ryggraden. Hon tog sin lilla tid idag, åh jag saknar henne saknar henne saknar hur bra jag är var kan bli lilla skärvan du dör om du gör detta. Nej itne jag inte, jag är en hel sak utan sprickor och skrävor jag överlever allt säger jag och avbokar alla inbokade möten och glömmer av att hämta ut mina mediciner eller bokningsdagen för tatueringar. Jag glömmer allt för jag är så perfekt.

Ni vet, om man själv tycker det så tycker alltid andra att man är sämst. Visste ni det? Vet ni, alla hatar mig. AAAAJ ÄM IN A WÖRLD ÅFF SHITT som fettot i full metal jacket säger. Fast lite humor måste man ju ha, jag kan ju i alla fall skratta åt vad jag måste ha gjort i ett tidigare liv för att förtjäna hatet :DDDDDD
Dock får jag inte säga detta om mig själv, då blir alla arga, men NI får säga det! Så säg det! JAg är en dum jävla hora som bara knullar med min kille och är så äcklig att jag får femti raggmail om dagen! Jag är så jävla efterbliven att jag lyckas få mina artiklar publicerade i forskartidskrifter och så ful att folk undar om jag är modell ibland :DDDDDDDDDDDD



Varför kan jag inte ens vara seriös när jag ska gnälla om hur dumt allt är? FÖR ATT JAG ÄR EN IDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT. Men näe, nu hände det ju igen. Ska skratta åt japanska spel nu. Ha det bra!

Såhär ser jag ut när jag sitter vid min dattor dårå! Har asmycket brunkräm lixx.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0