White Penis

Alltid för mycket.

Känns lite ovilligt att gå ut idag. Eller laga mat. Kanske kan köpa matvaror och sen gå en promead för att väga upp all. Eller bara gå en promenad. HATAR att röra på mig, är världens fetaste </3 Ska dock tvinga mig själv att börja gå på gym snart, mest för att FK vill, då gör jag det för dem och det känns lättare så. Nojjar över typ allt idag. Mat och förkylning och spel och fanvetvad.


OJDÅ, nu måste jag visst skärpa mig genom att inte ha dator och spel igång samtidigt. Fy faaaaaaan vad skön det ska bli att bo själv! Kan spela hela nätterna då <3<3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0