White Penis

Fladderöra.

Veeeeeeeeeeeet ni.............. JAG SKA FÅ EN TILL KATT JAGSKAF¨ÅENTILLKATTJAGSKAFÅ EN TILL KAAAAAAAAAAAAAAAAAATT. Någon gång. En siames!!!!! Ååååh <3 Fast den får säkert mask, åhnejjjj D: D¨å blir den också äcklig men det gör inge för det ska vara en siames och de är aldig äckliga. Kanske skaffar en cornish men de är ju så neurotiska nu... ÄLSKAR KAT, VIL HA KAT. NOOOO. Fast jag måste spara pengar helt själv tyvärr, dvs inte sno från fonderna. Sen måste katten även få delad vårdnad när jag och pojkovännen gör slut men de ska jag bara låtsas gå med på ;*

Nu släpper han bombjäveln också, han måste känna sig redo för en till, MEN VAFAN DET ÄR INTE SOM ATT FÖRORA NÅGON FÖRMODAD OSKULD. Det är bara en katttttttttt. Damp. Hejdå :DDD

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0