White Penis

Hattar.

Bloggar massor nu men... ja. Vi ska se på film sen. Jag vill se filmer om demoner men får nöja mig med Nicholas Cage. Man kan ju alltid hoppas på andra filmer sen. Vill mest spela skyrim och äta saker men vad jag ska äta vet jag inte. Kan ju inte laga mat två gånger på en dag. Har tröttnat på godis tror jag. Vill inte till föräldrarna imorgon för de har massa gott godis som jag inte kan äta pga. djurinnehållet. Hatar att det ska vara gelatin eller mjölk i allt!!!!!1 Blir så sjuk av mjölk, fuskar tyvärr lite med veganismen ibland när jag inte mår bra. Hatar mig själv för det. Känns så himla hyckligt (nytt ord igen)

Näe ska spela tvspel och drömma om dagen då alla gelegodisar är veganska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 (eller dagen då jag itne känner för att äta godis och slipper onödigheter som sömn och mat och är zombie ehe)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0