White Penis

Here he comes, he's all dressed in munktröj and adidasbyxes.

DUDE WTF. Har tjatat på läkaren hela veckan, jävla jobbigt.
Men en god nyhet är att jag ska få en niqab av min kompis som är i Kuwait atm <3 Ska även få fler saker som jag inte vet vad det är, men det är nog något jättefint. Kanske en kamel. Eller dromedar, samma sak nästan. Min psykolog har försökt tvinga mig att gå en utbildning till hösten. TRÅKSKIT sa jag, men gick med på att söka in om hon gjorde det åt mig hehe.

Haha åh, dessa evig munktröjor och adidasbyxor förresten. Det är så avtändande när folk har det. Och försöker ragga på en. Mer om det sen kanskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Äh, om jag bloggar mer sen menar jag. TJOFLÖJT (<- världens kanske fulaste utttyck förutom mums filibaba.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0