White Penis

I should've cut your throat

Först ska jag tacka dig, söta Sandy, för din fina kommentar! Vill ses någon gång snart helst även om du är en stalker ;) <3<3

SEN ska jag säga att jag helt plötsligt börjat gilla GG Allin, hur hemskt detta än låter. Läste en serie om en kille som skrev en självbiografisk serie om GG och ja.... vi har väl lite genemsamt haha. Förr tyckte jag att texterna var äckliga, att alla som gillade honom var äckliga svin. Och så var det nog då, men nu känner jag bara igen mig på något tragiskt sätt.
Drack 3 ölisar med Mathilda förut och blev pinsamt nog full. På tre öl. DEFUK? Ska vänta tills föräldrarna somnat och då ska jag leta mer öl. PATETISKT MEN OH SO FUNNY. Varför har jag inte lyssnat på GG innan? Det är ju mer igenkäningsfaktor än Både Iggy, Lou Reed samt Big Black ihop. Ok att de sjuinger och spelar sämre än mig, men det är ju helt från hjärtat. Åh nu är jag helt opåverkad igen, tråk. Tror jag ska göra slut snart, måste sluta vara fegast på jorden. Ska ha  KUL istället. Få laga mat efter 19:00, festa oftare än en gång i månaden, bjuda hem vänner, slippa hålla käften eller höra att jag är ful. Måste bara *insert random bra skäl* innan jag gör det. Pussy haha.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0