White Penis

UNGH-ÖÖÖÖH, VIETNAM!

BLUÄ. Eller hej som det heter på svenska. Idag är det helgdag, något som jag märkte först efter jag åkt ner på stan för att betala deposition eller hämt medicin. Blev mycket besviken! Sen så snöregnar det hur mycket som helst och de enda som är ute är jättegamla eller dagisbarn så det fanns inte ens något kul folk att titta på. Dagisbarn och deras mammor har jag inte mycket till övers för och gamlingar blir så nervösa om man ser ut som mig och står och glor på dem. Så jag fick roa mig i tjugo minuter på egen hand (ALLT ÖPPNADE TOLV HÖGTIDER JAG HATAR ER.). Passade därför på att ringa mamma som är lärare och ledig på alla helgdagar. Det ångrar jag itne en sekund för det gjorde fan min dag! Hon berättade om min lilla mal, eller stora maljäveln, rättare sagt, 25 cm lång var den för något år sen <3
Den hade "dampat" natten till igår (har lärt mamma att säga fakkat, få damp/dampat, laggat, buggigt och cp. MYCKET STOLT ÖVER DETTA) så att akvariepumpen hade flugit ur akvariet men ändå fortsatt pumpa vatten..... ÖVER HELA HALLGOLVET I PARKETT. Skrattar så mycket åt detta just nu att jag knappt kan skriva haha. Golvet hade då blivit "fakkat" som fan av allt vatten som ramlat på det. Pappa uppmätte vattenmängden till ca 30 liter och det hade legat på golvet i minst 8 timmar. Brädorna står åt alla håll och vattnet har runnit genom väggen till vardagsrummet! Katternas klätterställning med det lilla gömstället längst ner var fylld med vatten och alla mammas skolpapper var förstörda! Fiskarna hade som tur var fortfarande massor med vatten, det är ett rätt stort akvarium, 150cm långt tror jag, så de led inte av vattenbrist. Jag skrattade så jag började gråta på stan :') SÅ JÄVLA KUL ÄR DET!!! De har köpt 2 byggfläktar men det hjälper inte så mycket mot vattnet, propparna går så fort de försöker sätta på tvn så då får de stänga av en fläkt så de kan göra annat än sitta i mörkret. Katternas klätterställning ligger vågrätt ner på bananlådor för tork och det älskar alla katterna. De använder det där gömstället för första gången någonsin nu, bara för att klätterställningen har ändrat ställning haha. De bråkar om att få sittai hålet. Katterna älskar även byggfläktarna, de sitter framför dem hela dagarna och skiter fullständigt i att det blåser i öronen på dem. Värmen är så bra att de inte bryr sig om all blåst. Mamma sa att det är över 30 grader varmt på nedre våningen. Blev överlycklig för jag älskar när det är varmt pga. konstant frysande. I ALLA FALL. Jag vill genast hem till föräldrarna och se fakkade brädor och fläktade katter.
Lilla malen får ofta ryck på natten och vispar runt som en galning i akvariet. Det är för litet för malen egentligen så det är nig därför den vispar som en galning. När jag får lov ska jag köpa ett jättestort akvarium och ha i lägenheten där malen ska få bo. Så den slipper avreagera sig på pumpar och andra fiskars bostäder. En gång så välte den de små malarnas keramik-stock så alla fick trängas i den dåliga dödskallen där bara de minst ljusskygga malarna och alla ålar bor. Den stora knarrande malen som aldrig lämnar stocken hade också flytt in i keramikskallen! Det var så underbart att få se den för första gången på 5 år haha. Den hade blivit jättetjock och jättestor och visade sitt missnöje över att bli upplyft (de klarar sig en stund utanför vatten utan att lida, de blir inte lika ledsna som andra fiskar för jag tror att de kan hoppa upp ur vattnet ibland.) genom att spänna fast mina fingrar i sina håra taggiga fenor och knarra jättehögt. Fast det funkade inte i avskräckande syfte för jag blev glad över att den visade känslor. Släppte ner den efter några sekunder för den blev bara argare och argare den stackaren. Det är min enda rovmal, den har inte sugmun utan en jättestor och bred mun med små små tänder i sig. Ryggen är bepansrad men magen är precis sådär slemmig och mjuk som man önskar att den borde vara. Brukade pussa malen förr när den var mindre och ute mer ur sin stock, just för att den var så söt med sina spröt, små arga gråa ögon och tjocka slemmiga mage <3
Kan tyvärr inte minnas vad den heter och googlar jag knarrande mal, knarrmal eller knarr mal kommer det bara upp saker på andra språk. Och googlar jag knarrande fisk så kommer det bara upp massa skit om folk som älskar att döda fiskar genom att hänga krokar i käften på dem och tjuta av lycka när drar upp dem ur vattnet. Jävla äckel. Vill fiska upp dem. HUR KAN NÅGON DÖDA FISKAR JAG FATTRENTE.

Så sjukt slumpigt inlägg haha. Blir såhär utan medicinen. Blir så med den också, men då är kasoet mer ordnat i hjärnan och allt blir så bra. Påminn mig om att skriva ett inlägg om framtiden och dåtden! Tags: organsvikt, depraverade människor och mutas med guld. Nej påminner mig själv. Nu ska jag lyssna klart på några låtar med gudibrallan, sen skyrim och sen ska jag försöka mig på att göra våfflor för första gången i mitt liv med ett skitgammalt våffeljärn som man värmer på spisen :DDD

Innan detta händer ska jag svara Miku!
Jag lider med dig D: Det enda som luktar värre än sill/ägg/räkor är stekt bacon! Jag höll faktisk på att kräkas på riktigt när mamma steke bacon en gång då jag var där. Först trodde jag att det var något äcligt som brann, typ barn eller skor, för det luktade bränd hud (<-läderskor som brann för att förtydliga vilken sorts skor som skulle brinna) men sen började det lukta helt förfärligt och jag sprang ner till köket i panik för att lokalisera källan till krigsgasen eller fånga barnamördaren. Tyvärr var det varken eller, bara en död gris som stekes i sitt eget smältande fett. Men det är faktiskt lika illa!




Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0