White Penis

Smärtbane haha.

Oavslutat blogginlägg från 21 april:

MY EYES!!!1 MY EYES!!1 De har kukat ur igen! Ögonen kukar INTE ur för de är inga jävla pussies.
Fast de är ju tyvärr det. Helt kassa, vill byta ut dem mot ett par som är mer slittåliga. Jag kan bara se ordentligt om jag blundar med det ena, hade funkat perfa om det inte var för att man blir så satans trött i ögonlocket efter ett par timmar. Och så blir allt hälften så stort, så det är mycket svårt att göra pilliga saker som t.ex klippa ut katter i photoshop eller sminka sig. Om man blundar i 5 minuter så blir synen normal i 30 sekunder. En gång testade jag att blunda i två timmar och då blev ögonen helt normala resten av dagen (runt 7 timmar sisådär) men de är så tråkigt att jag får någon form av akut panikångest så det är dessvärre inget alternativ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0