White Penis

MÄMÅRI LÄJN.

Hittade bilder från förr i min kömpiz bilddagbok. Nu ska vi kommentera dess också!

Chillade nästan alltid i stans stökigate lägenhet. Där träffade man alltid rätt folk, ja jag säger då det. Han som bodde där har jag att tacka för alla mina sjukaste minnen. Som "WATCH OUT FOR DA SPEEDBUMPS", den ständiga frågan om jag verkligen var 15 år gammal, alkoholförgiftning, alla som hette Mats i olika former och KAOS i ordets rätta mening. Om det inte var kaos vet jag fan inte vad kaos är.

 

Såhär såg det ut när det inte var städat. Innan den övre bilden togs fick jag agera städslav i två dygn. Min lön var whiskey och öl.

Och jag tyckte jag var tjock då...

 

Dricker öl och har världens minsta hål i öronen :'D (<- typ 16 år och skinhead också)

 

Förlåt om jag skadade er mentala hälsa lite nu. Totalt jävla onormalt!!!

 

 

Nej nu måste jag stressa ner och äta för jag ska träffa Mathilda snrt <3<3<3


Kömmentarer
Postat av: Sandy Fännfors

Du finast Månis! <3

Älskar att läsa din blogg, tycker bara att det är synd att du ska må som du gör just nu. Och att vara sjutton år och vara ihop med ett stolpskott - been there, done that. Fuck 17, och fuck dumma hjärnan.

Om det är något även om jag egentligen är en total stalker på dig typ, så finns jag här.

2012-04-24 @ 22:32:33
URL: http://sandysugarpill.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0