White Penis

BLODELDDÖD.

Är hos föräldrarna nu. Lyssnar på NIN på skithög volym. Slängde på luren rätt i örat på den jag bor med förut. Känns inte bra. Känns nästan värre att vara här för då är alla bara en bit bort och jag ska dra ner imorgon.
Till en halvgod vän. Fast jag går dit med hoppet om att få träffa någon roligare människa. Oh dear, hade varit underbart. Skulle klara att be världen att dra åt helvete i den bästa av världar men nu är det den sugigaste världen och jag kan inte ett piss. Ingen som vill ta en öl med mig idag? Sen ut och slakta folk? Nähä, tänkte väl det. Fan, om jag bara kunde minnas vilken port han bodde i så hade allt varit bra nu. Helt sjukt hur lättlurad hjärnan är.
THE CLOSER I GET THE WORSE IT BECOMES, haha.

Drömde om att jag var i skogen med min sambo i natt. Det var monster i skogen och Iggy Pop var där för mitt ex hade ringt honom och berättat om att skogen fanns där. Minns inte så mycket mer än att det var läskigt, tjejen på apoteket där jag bor hade en godisaffär mitt i skogen som monstren tog över och sen lyckades jag och en vit hund fly in i en stuga där jag somnade. Sen vaknade jag. Obehagagligt. Önskar att jag kunde få slippa sova så ofta. En vecka borde vara två dagar. Fy fan vad allt är skit. Vill bara gå hem till något av asen och bara skita i vad som händer. Kommer inte ångra mig. Det händer inte mig ändå. Inget händer mig. Det händer någon annan och det känns som om jag var 17 år ihop med världens sämsta kille igen. Egentligen är jag väl ihop med världens sämsta hjärna just nu. Önskar att jag hade en rostfri pump. Förlåt, föll för impulsen att citera något retard. Saknar allt.

Nu kom någon hem. Gåtta gå.



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0