White Penis

Demoner!

ALLT är åt helvete! Sitter inte vid datorn längre, jättetrist men så ere. Har sen två veckor tillbaka inte haft medicin (eller fem dagar? tre år?!? en vecka eller igår eller imorgon fan vem vet.) så jag panikringde läkaren, eller han ringde mig direkt efter haha, för typ tå dygn sen, och han sa att jag fick i JANUFAKKINARI men det fick jag inte, så möcke vet jag. "Då du fikk 180 tabletar" (<- han pratar ju så :((( man måste skriva fonetiskt menar jag.) "de bårde recka, do inte ha hämtat alla burkar" "*arjhesten* JA JAG HAR FAIMIG HÄMTAT sluta fråga om jag etar matet" för han frågar alltid om den där maten, fast ja äter och äter så är det ändå något som maniskt måste frågas. Gick till apoteket, igår då, och jag hade inte fått sen november så det är inte konstigt att allt har varit slut i två veckor. På grund av någon kristen skithögtid så är varken läkare eller apotek normala så jag är strandad tills nästa vecka. DÖR. Min kropp dör i alla fall. Den är helt fakkad faktiskt. Asjobbigt. Vägrar att gå ut, gick endast ut igår för att träffa madde. Går bara ut om jag ska träffa någon för de gör mig glad och jag slipper tänka på att jag inte har min jävla medicin haha. Hade jag varit lite dummare hade jag nog druckit vodka för att glömma av medicinbristen men då skulle det bli mycket kaotiskt här hemma så jag tror jag åkallar lite demoner istället. Kan ju inte göra saken värre än vad den är. Jag läste lite om dem förut och kom fram till att demoner är kul. De är bara onda enligt kristendomen men vem fan säger att änglar inte är onda om man inte är kristen?! Jag skulle fan inte åkalla änglar i alla fall. De skulle säkert, om de nu fanns då, vara jättetaskiga om de såg mig. Har försökt prata med min favoritdemon i en vecka snart nu men han svarar inteeeee. Blir så less. Snälla svara jag vill att du dödar någon åt mig, läseru min blogg så kan du väl svara okokok? (Haha desperat och psykotisk <3) Nejmen jag kom fram till att de nog inte finns eftersom de inte svarar när man erbjuder dem sin själv, allt man äger, allt man komemr ga och allt man någonsin ägt samt en annan människas själ! Dessutom en rädd människas själ, som får panik om man pratar om demoner på natten. Det borde väl vara en sweet deal eller? Jag hade nappat om jag gillade tortyr och själar. Jag brukar försöka prata med min favvo hela tiden, ajg har ju fan tatuerat in dess sigill så den borde ju bli glad om jag försöker kontakta'n. Vill bli besatt och typ.... spela poker. För jag läste att den gillar gambling! Den är värsta helvetiska gamblern som äger alla pokerklubbar i helvetet HAHA. Och alla horor! Låter lite kristet sådär men om den nu gör det så får den gärna hälsa på, den kommer ju inte direkt döma mig om jag "lever i synd" som den där kristna tanten i N.Y sa. Haha. Den skulle nog bli glad. SÅ jag försöker prata med honom/henne/den (vill att det ska vara en man, en snygg man som är värsta badass och hänger upp puckobrudar i tummarna a la medeltiden. Kvinnor brukar generellt sett inte vara lika roliga, mest oresonliga och sura för att jag är så olik dem. Så jag vill helst ha en manlig demon, då.) Han kan ju inte vara värre än mitt ex. De är säkert samma person nu när jag tänker på det. Spelade bort mina pengar på poker så jag fick världens utbrott och fick JÄTTELITE saker köpta åt mig. Bara för att alla spelade poker och jag inte fick komma för jag var för liten. Haha. Hade jag fått komma dit hade jag charmat alla så jag hade vunnit genom att se oskyldig och liten ut. Antar jag. Hade i alla fall badat i shitt. Fyfan, är fortfarande sur över detta och det var ändå -06 det hände. Jag har försökt säga till demonen att den inte får komma och se läskig ut, helst på dagen för då är jag inte så sjåpig, och om den nu envisas med att komma på natten så kan den väl i alla fall vara bussig och att inte lysa med ögonen för då skulle jag skrika jättehögt och väcka hela huset. Helst inte dyka upp bakom ryggen heller. Men om den ändå gör det så är jag beredd för jag vet att de kanske är som femåringar som bara gör tvärtemot de du säger. Inte för att den är fem år gammal, typ fem miljoner kanske, så den får inte bli sur och förolämpad nu. Jag tänkte så mycket på den igår att jag drömde om den! Fast den var snäll mot mig i drömmen så det var ok. Den var en tupp som var en meter hög och som rev folk på kuken. Jag har ju ingen penis så den rev inte mig. Den aggrade på folk som varit otrogna också (oh snap) fast bara de som inte drömde drömmen så jag slapp bli attackerad och den rev bara alla andra. På kuken. Så det blödde. Jag var glad när jag vaknade för det såg så kul ut! Men när jag berättade om drömmen så blev den som fick höra den rädd och lite arg HAHAHA. Drömde även om symboler som var gömda under tapeterna och färgen under köksluckorna men jag vill inte trasha mitt hem så jag får rita egna i värsta fall. Om jag nu behöver några för det sitter ju redan en på mig själv. Ska tatuera in fler.

Nog om påhittade saker nu. Nu ska jag vara arg på nya skyrim-patchen som förstört vattenbuggen. Vatenbuggen var jättebra, man kunde se helt klart genom vissa vatten om man simmade upp till ytan och tittade ner när halva ens eget "öga" (eller tvskärm) var ovanför ytan. Nu går det inte längre och vattne är grumligt och suddigt och jävligt. Fallout New Vegas har inga vattenpatchar. Måste spela det igen. Fast på very easy för hardcore var fan inte svårt, bara störigt. Tror jag spelat Nev Vegas i minst 840 timmar. DEN DU.


SNELA ASHMODEVS KAN DU INTE SLAKTA PVKOBROOODAR ÅT MIG NV??? (<- Mycket v istället för u för demoner är trve)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0