White Penis

Destroy me

Fixin to zombie, lord. Haha.
Drabbades av en spasm för någon dag sen. Blev glad, jag gillade dem förr då jag hade dem fö de livade upp stämningen. Det gör de nu med för man vet ju aldrig när armen får fnatt! Drabbades av en störigare grej för ett tag sedan. VET ju inte om jag bara är paranoid eller om det är så det är, nästan så att jag...... känner att jag vill äta upp människor..... LOL på att jag faktiskt funderade på att döda 2pers som en del i min hämndaktion <3 Ja, så till en viss del är det där sant kanske. Men det händer bara när du är i upplyst tillstånd! Aldrig när du måste vara till sängs vid klockan tio. Jag vill också vara superhuman och kunna ta tio kulor i ryggen utan att det rör mig i ryggen :D Fast man dör ju sen. Shooting to kill, lord <3<3<3 Haha men sluta vara så tråkig förhelvete.
Nej, jag vill leva i en inverterad värld gjord av plast där du är den enda blyertspricken på det ändlösa (endlos, endlos!) vita pappret, skyskrapan i öknen, kall eld, en död dimension! Jag har haft sen 2006 på mig att komma på alla de där termerna, jag använder och återanvänder dem i dikter lite då och då.
Vem välkomnar de förkastade med öppna armar?
Med kolsvarta ögon ska jag komma till dig.
Osv. Såna dikter typ. Var en rätt medelmåttig poet. Det är jag kanske nu också, sånt där vet man inte riktigt själv.
Jag satt och skrev in olika kemiska formler och hade en blast. Har jag fortfarande när jag googlar dem haha. Högervridna molekyler? När jag läser deras förkortade namn blir det bara NSDAP av alltihop. Hur jag än försöker tänka på att nej, det heter MPH eller MPD...... NSDAP? Så nu änker jag kalla allt för NSDAP. Blir ödersdigert den dagen då jag väl börjar läsa kemi. Alla kommer tro att jag är neonazi-biatch haha :(( Ska fan börja läsa kemi, älskar att kolla upp medicinerna jag äter och jag vill veta hur de fungerar. Jag har alltså inte banka i väggarna som mitt största intresse som min granne verkar tro. Haaaha. Tror hon är ute på balkongen under mig nu, ska fisa på henne >:D Sen ska jag försöka att inte köpa skor! Hittade sjukt fina och billiga glittriga skor på en hemsida som jag bara måste ha, men jag borde spara till mina tatueringar :( Vet inte vad armen kommer kosta för min tatuerare visste inte då jag frågade henne för flera månader sen när vi bokade in tiden. Får dra dit på bokningsdagen och fråga ltie närmare så jag vet om jag kan shoppa för runt 2.000kr eller om jag måste spara precis allt. Har två olika tatueringsidéer med två olika personer btw, kul va? :3
Kommer bli nice som fan och ni kommer bli såååååå avundsjuka! Pusspussbyebye.
 
Den här funkar itne på tumblr, dör av ångest för jag är så stolt över den hahaha <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0