White Penis

Drömmarna.

Drömde den där hemska mardrömmen om hetsätning igen. Mat är det näst viktigaste i mitt liv. Min bästa dröm är den där om hur det snöar kemikalier och alla blir cpmutanter. Man känner smaken i båda drömmarna!!!! Inatt åt jag en pizza som var ungefär 1,30 meter i diameter, uppdelad i två delar där den ena var en amerikansk pannkaka med grädde och blåbär och den andra var en vanlig pizza med skinka och ost. Varför jag åt kött i drömmen vet jag inte, men det var gott och smakade som soja-rashers. Grädden hade blivit lite platt på pannkaksdelen men det var gott ändå. Kemikalierna smakar alltid beskt med en svag sälta och en hint av ammoniak. Ibland luktar de som de där blommande buskarna som jag aldrig lyckas ta reda på vad de heter men de finns ofta i parker. Oftast luktar de inte alls, men det finns i stora mängder och ligger i drivor längs vägarna. Folk trampar runt i dem och förvandlas till slemmiga monstermutanter. DETALJER, vet att ni gillar dem. Haha <3 Har ni också återkommande drömmar? Inte såna som bara är återkommande i drömmen utan som är det irl också. Mina två är rätt nya och jävligt störande för man känner sig lurad eller har ångest när man vaknar. Lurad på pizza och godis och milkshakes typ :( Och mutanter. Mmmmm, ammoniak och aceton som smakar så gott <3<3<3<3 Nästa gång en lastbil lastad med ammoniak (såndär industriammoniak som man dör av men vi låtsas som om jag inte gör det!) ska jag vara först på plats och bada i det. Ni har mitt ord på det! Eller inte.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0