White Penis

FLIPFLOPFLO.

Är på högst dåligt humör. Det är kallt ute, jag ska väga mig imorgon och jag kan inte hålla mig från mathevetet.
Vad som är bra är att jag känner mig mindre rädd för blodådror. Täntke att det blir än mindre läskigt med om man får en... fan varför berättar jag ens det här? Haha som om jag tror att någon vill höra. Om cirka 20 minuter vet jag om jag får paket. Min sambo, när han flyttar, ska flytta till en annan stad. Gjorde lite ont när jag fick reda på det, vi kommer aldrig mer att ses. Men sen funderade jag lite och kom fram till att det inte gör något. Jag kommer ändå inte bry mig. Det är inte så att jag inte står ut med honom och hur han beter sig, det är snarare vad jag inte står ut med att leva utan. Dvs allt jag bryr mig om. Min mamma verkar inte ha lust att fira min födelsedag i år, för att jag ska tatuera mig igen. Skiter i det, vill ändå bara ha pengar. Pengar betyder något, för med pengar kommer man långt. Önskar att jag hade ett helt hus fullt med pengar. Skulle köpa skit då. Massa jävla skit, bada i prylar. Haha.
Igår bestämde jag mig för att förändra mig själv efter att ha blivit inspirerad till att sluta vara en jävla pussy. Ta tag i mig själv. Sluta må piss liksom. Get on with it. Sluta leva så jävla otillfredställande. Men först måste han ut, så jag kan leva som jag vill. Jag vill leva som någon jävla tråkig pissfittesvensson. Jag HATAR det där livet mer än något annat, men det är först nu jag kan placera känslan. Trodde jag hatade mig själv, var helt säker på att det var mig det var fel på. Jag passade aldrig in i deras liv. Skiter i om de ser mig som et misslyckande, jag vill vara ett misslyckande. Ett tatuerat misslyckande som aldrig hör av sig. Tänker inte ringa mamma innan hon ringer mig. De sla få ångra att de inte brydde sig mer om mig. På torsdag blir det eventuellt campig med m, ska bli kul <3 Sen fyller jag år och tänker inte gå ut med det till folk som inte bryr sig på riktigt. Nu har jag visst råkat göra det ändå, smoooth av mig... Piss. Råkar säga så mycket jag inte menar. Två minuter tills klockan är två, engligt min dator. Kom igen då posthelvete. Vill kräla på marken som en ål på land. Liknelser <3 Måste läsa något, tänka på något annat än ålar. Väsande ormar. Nej, de likanr ålar. Spelar väl Skyrim utan walkthrough för att liva upp stämningen lite. Hejdå.

Kömmentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad gött att han flyttar äntligen!
Men jag förstår att det kan vara jobbigt ändå. Och även om du inte vill, SÅ GRATTIIIIIIIIIIIS!

2012-08-27 @ 15:02:06

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0