White Penis

Goodiebag from hell.

I'm so exaiaited I just can't haiaiade it!!!1 Om allt går som jag vill ska nästa vecka bli den sjukaste veckan i mitt liv :DDDD Det finns en första gång för allt. Som att bo själv eller ha sex eller hitta en magisk padda i skogen. Jag tänkte hitta gudarnas ambrosia! Ska hitta detta underverk och sjunga vaggvisor för det hela natten. Typ When I wake up to sleep no more och Sea Of Love! :D <3<3<3 Hämtade ut mina nya böcker idag, efter det lipade jag i typ 2 timmar otröstligt för att han sa att vi aldrig skulle och få allvarliga nervskador typ. Men allt lipande fungerade, ofc, det var helt äkta för jag dör hellre än.... dör... Haha. Det är fan inget värdigt liv ;) Är så kär. I mina bbygurlz. De heter DRIVENSNÖW och BLOWBLOWBABY och är som hästar fast ändå inte. Lyssnar på Le Tigre och har.... mens haha. Nej skojar bara haha, jag tnker faktiskt börja göra custompånis när jag flyttat ut <3 De ska heta DRIVENSNÖW och BLOWBLOWBABY och en ska vara vit och blå och en ska vara grön och vit :D Den ena ska ha snö och den andra ska ha vind på sig haha, dålig idé. För att ha lipat otröstligt i över två timmar känner jag mig rätt pigg, levande, bäst. Alla vet det, ingen idé att förneka. Mina idéer är ALLTID BÄST :**
Jag tänker baka tårta gjord på lim och annat gott. Förlåt, jag mår nog inte så bra egentligen. Lovar att hänga med alla er på samma gåg någob gång, alla som vill! Jag älskar er för ni skulle inte dra mig i håret och slå mig på strupen när jag grinade och kalla mig för värdelös nolla som jag inte tar åt mig av men det där med håret och halsen gjorde fan ont och det är inte O.K ok.
 
Ska kanske läsa lite i novellsamlingen, läste om två tjuvar som dödade en annan tjuv med ett sawed off shotgun (mitt favvovapen i alla spel!!!1 fötuom pilbåge/snipergevär) nästa handlar nog om... något man kan relatera mer till kaske. TJA FRAMTIDA LIV, mina sanndrömmar ska slå in och snart är det jag som bor i en skyskrapa med massa katter och har startat antipolisen som gör precis tvärtemot vad den vanliga polisen gör. Ni får bo med mig om ni ta med er Tyler som Skapar! För han är rätt gullig och jag missar honom på WoW i år för ja ska på blackmetaldödspartay. Ta med Kraftwerk, Damon Albarn, Kim Gordon, Steve Albini, Iggy Pop, Adam Ant, Nicki Minaj, Courtney Love, Snoop Dogg och Irvine Welsh också så vi kan ha världens bästa partayyyy <3<3<3
(Ps: alla matsarna får komma också, och Mr. Man och hon snygga jag såg på stan igår och alla era vänner såklart!)

Kömmentarer
Postat av: MissSushicat

Jag vill komma och fangirla över dig irl, omgomg, det vore höjdpunkten <3

2012-08-04 @ 22:09:54

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0