White Penis

Kerosene.

Jag lever utanför tiden. Märkte att det var sommar igår och blev väldigt deprimerad i vad som kändes som 30 minuter men lika gärna kunde ha varit 20 sekunder. Analyserar så gott jag kan, varför mår jag och dåligt varför glömmer jag av allt, varför fortsätter tiden att springa och inte vänta på mig? Möjligtvis är allt så fel eftersom min livssituation är så fel. Jag hatar att vara fånge i mitt eget hem, fånge med någon som hatar att resa (jag älskar att resa men det jag vill göra kan uppfattas som anstötligt och omoraliskt. Tur att jag inte bryr mig om moralen då.) någon som hatar mina vänner, någon som hatar allt jag älskar. För att han älskar mig och vill skydda mig från mig själv. Det ena han åstadkommer med det är att han sakta kväver mig under sin skyddande jävla filt av kevlar. Sådär som gräs kvävs om man låter lägga ett stycke trä över det under en längre period. Vill så gärna gå på fester och dansa, jag har aldrig dansat! Vill ha vänner och umgås, kanske inga vänner min mamma skulle gilla, men några jag skulle gilla. Men jag gillar alla mina vänner, annars hade jag inte varit vän med dem. Tro det eller ej, men under det känslolösa ormskalet av metall döljer sig ett litet mjukt djur som du kan klappa och kalla ditt eget. Du kan döpa det och mata det med konserverande kemikalier så det alltid håller sig fräscht och tilldragande. Oj, vilket välvårdat djur du har; ska folk säga. Du svarar med ett "ja, bara man torkar av det men en fuktig trasa en gång i halvtimmen och smörjer in det med desinficeringsmedel så det inte börjar lukta eller vätska sig så håller det sig i perfekt skick" för det bästa med små ormar av metall med fjun inuti är att de även är tigervargar och tigervargar är ett märkligt släkte ty de sova som Hitler och äto som möss. Förutom när varningslampan under nästippen börjar blinka, då måste det matas med gammel hederlig husmanskost.
 
 
Fan, jag sov hela natten igår och ett helt dygn innan dess och ändå är min ögon lite oskarpa. Det kanske är permanent? Eller så blir de överansträngda av dataskärmen, för innan jag satte mig här läste jag en bok och då var ögonen som vanligt. Så fort jag ska rita eller göra något pilligt finns det risk att de blir såhär. Skrattar lite vemodigt åt att behöva läsglasögon, om mindre än en månad fyller jag 22 och senast jag kollade var man inte tant vid 22 års ålder :((((
 
Tänker fortfarande på att det var kul när min väska fick nazisteskort ut från tåget i helgen :') <3 Nej, jag är inte nazist, det borde ni veta vid det här laget.  Jag hatar inte folk för hur de ser ut, jag hatar dem för hur de beter sig. Hatar alla som beter sig illa mot mig, hudfärgen är helt betydelselös för mig. Den där nazisten var jätteläskig, han sparkade undan fötterna på två killar som såg ut att komma från... typ iran? En var skitsnygg och snäll som gav mig sittplats men nog om det, jag hade mina fötter utsträckte över hela mittgången när naziman kom gående med 2 enorma väskor. Han bara tittade på mig och min väska och tgo ett stort kliv över skiten. Arabkillarna (ok att jag kallarem de??!? De var ju det, snygga med...) däremot hade bara fötterna lite utanför sina säten men det räckte för att naziman skulle skrika "FLYTTA på er blattejävlar!!!!1". Blev rädd på rly, han var minst 2meter lång och biffigare än biffens biff DD: Bara tanken på att hamna i bråk med ett sånt monster är nog för att man ska titta i backen när han går förbi. Men mig var han snäll mot för han såg min ironiska rebel-flagga ju, och trodde den var seriös hahaha PINSAMT. Vi pratade om hårdrock och ravefester och jag smygtittade lite på hans hatiska tatueringar. Såg minst 3 hakkors och 2 88or, sämre smak får man fan leta efter :P Var nästan chockad över att han inte ville döda mig. Alla nynazister jag stött på tidigare har bara skrikit och hotat mig med stryk typ. Men den här var helt ok om man bortser från åsikterna, och om man inte tittade för mycket på bikerkläderna. Hade nästan velat festa med någon sån någon gång för att se hur de är. HAHA nu tror ni verkligen att jag har fuckade åsikter va? </3 Men jag vill bara testa och se om de slåss sådär mycket som man förväntar sig att de ska göra och om de dricker 3 flak öl på en kväll och lever upp till fördomarna om låg intelligens. Men det kommer nog gå lika dåligt som den gången jag söp med ett par homofober. Det slutae nästan i slagsmål för jag tröttnade på deras fula jävla bajsiga åskter.
 
See u latir!!1 (suger på att avsluta mina inlägg bra, det här slutet är helt abrupt och hafsigt ju!!1 Sorry folks!) Ja när ja va nassizt föra såmaren :))))))))99))

(HAR FAN SÄMST HUMOR </3)

Kömmentarer
Postat av: Elias

Jävligt snygg tröja, vart fick du den? Bauhaus är asgrymma och skulle så gärna vilja ha det skivomslaget på tröja, svara snälla?

Svar: Köpte den när jag var i USA, tyvärr! Fast det borde ju gå att hitta likadana om du googlar runt lite :)
Jx Cndytck

2012-08-19 @ 00:20:52

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0