White Penis

LÖRRDAG.

Tell me people what do you see
Tell me people what you think of me
And I'll let you know just how I feel
If you let me know when your life gets too real
 

Känns som om någon inte gillar mig. Jag hatar när folk kommer på det efter de har känt mig ett tag. Kan ni inte bara hata mig direkt då. Det är inte min skyldighet att berätta precis allt om mig själv innan jag känner någon väl nog för att känna mig trygg i deras sällskap. Hur kan man ogilla någonför en futtig jävla grej, om jag nu tänker på samma grej som dig, en enda sak som en person gör och du inte gillar? Gillar ju folk som har helt olika åsikter än mig, jag dömar (haha dömar <3) ingen efter en jävla grej. Jag är ingen inskränkt jävla pissfitta. Jag gillar alla.
 
Nu till mina små problem. Har problem med posten. Skulle ha ett paket idag men det har inte kommit än! Vill verkligen ha den där skiten va. Har verkligen inte lust att vänta på mina fittiga paket. Fookin wah dickead paketfitta >:( Det är INTE awwright. Funderar på att sluta vara rädd för vener och deras kollaps. Det går inte så bra för jag råkade läsa lite i en bok för någon månad sen om en ven som verkade vara fucked for life för det kom svarta blodklumpar ur den ÅH DET VAR SÅ ÄCKLGIT ATT JAG GAV BORT BOKEN. Det stod helt detaljerat om hur stora alla blåmärken blev och det var så nasty att jag mådde illa hela dagen. Nejfan, jag tänker inte gilla vener. Men jag ska försöka trycka lite på dem så att jag förhoppningsvis inte är lika rädd för dem. Drt är bara när de sitter på mig de är läskiga, alla andras kan jag greja med och titta på men inte läsa om (varför läser jag. as we speak, en informativ text om sprutor och nålar egentligen?) för då känns det som mina egna. Haha jävla sjuk fobi egentligen, den har massa regler för vad som är ok och vad som är läskigt <3 Ibland är jag rädd för att få hiv från sjukhuset när jag tar blodprov. Det är helt orealistiskt eftersom de inte använder samma nål två gånger. Men ändå. De kan ju ha gjort det och bara köpt en såndär maskin som förpackar nålar och gett dem nya förpackningar. En annan läskig grej är när nålar blir gamla och trasiga och sliter upp hål i kroppen. Eller går av inuti en ådra. Min sjuksköterska kommer skratta åt mig om jag anklagar henne för att använda gamla nålar. Bara för att hon säkert gör det. Jag vill inte ta blodprov :<
 
Piss, kom på att det är lördag imorgon. Ofta man får post på lördagar :( Och dessutom på lörrdagar. Lörrdag! Inte lördag. Ser ju att skiten är skickad liksom. HORA. Får väl göra som alla andra och leka att jag förbereder ig inför atomkriget. Har man en bunker måste man bunkra skit. 60.000kr behöver jag för att ha råd med all skit som jag ska ha i min bunker. Min bunker ligger i mitt källarförråd för det är faktiskt ett bombshelter haha. Ge mig 60.00kr? Helst dollar. Hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0