White Penis

Molotov bitch.

Jag vill införliva liquid satan i mig mer än någonsin. Liquid satan, det är soda det. Soda is liquid satan <3 Har helt slut på läsk och vatten är äckligt som fan :((( CUTCUT. Tänkte på att jag själv borde kunna skriva en bok, en miserabel bok, det verkar rätt lätt om man gör alla karaktärer utifrån sig själv och folk man känner/mött/önskar man kände lite närmare så man fick känna sig lite som folk lite oftare. Så jag kan nu köra med ett nytt trick för att rättfärdiga mitt beteende för mig själv! Det är ju bara insporiatiooooon till min bokafan!
Ångrar en sak som hände för något som känns som en vecka men det var väl ett år? Kanske 2? I alla fall framstod jag som en jävla puszy som inte vågar någonting, eller en sån där jävel som säger NÄÄÄE ja e så bra ja ska ente haaaa" Vänta lite, ska bara sätta på lite musik. Iggy Pop blir det. Vänta lite bara!
Baby, från The Idiot. Jag gillar musik. Alla småfittor borde gilla honom. Han gillar ju småfittor HAHA.
 
Nej men jag framstod som någon självgod asätare eller något i den stilen. Jag kunde ha varit.... liksom. HATA. Men jag fick en partner in crime och det är jag jävligt glad över. Värsta baben. Delade intressen. Tur man har sina vänner va? Min sambo får ryck på os, vi får inte vara vänner vi är ju så äckliga haha. Alla mina vänner. Vet ni, igår ville han inte göra slut längre! Han ääääääääälskar ju mig... Synd för dig då, jag älskar bara din kropp. Vi skulle vara ihop då, och jag skulle få göra va jag ville så länge jag inte hade sex med någon annan eller objekten. Ja, objekten. Typ slavar ;D Oh my, nä då får det vara sa jag. För jag älskar hellre mig själv än blir älskad av en jävla människa. Alltså få saker går upp mot den äkta kärleken. Ni vet den som det står "not for human consumption" på. Tro mig, du vill fan inte käka det där. Lyssna på en som vet, jag blev helt fakkad i skallen och dog nästan!!!1oneone!!1 Hahahahaha.
 
Jag är snart birthday boy! Precis som i.... verkligheten? Du är fan sjuk, brukar folk alltid säga till mig. Nog fan är jag det. Fan sjuk. Man klassas inte som fullt frisk när man skrattar åt hur man blev våldtagen medan man kämpade för att inte kvävas i sina egna spyor eller när man nästan dog av alkoholförgiftning eller när man försökte skära upp kroppen med glas men bara skar upp sina fingrar. Alltså vafan det är ju SKITKUL! Hur kan ni inte tycka det? Hahaha det bästa är att allt är sant :D Ja, jag blev våldtagen och det var kanske inte så kul då för jag spydde ju men han hade rätt liten kuk och det var ju..... det är mer synd om honom än om mig dock! Hahahaha menar jag skämtade ju om det 20 minuter efter att det hände! Alla ville polisanmäla men jag bara "Fan kom igen, killen hade ju nästan ingen kuk och jag spydde ner hela hans tält, fan, varför skrattar ni inte?" Eller när jag nästan var död (HANARNÄSTNDOD) med knappt märkbar puls och närmre 2promille i kroppen. FY FAN vad jag skrattade åt det dagen efter! Eller när hon den där kvinnan blev splatter mot en bergvägg, jag skrattade redan som liten 9åring. Skrattar åt hur jag och en vän sålde oss själva för öl.... nej ni får läsa boken när den kommer <3 Tror jag förtjänar prefxet "fan sjuk" mer än de flesta andra. När vi kom på att det inte är normalt att vara så fulla att man inte kan sluta kräkas klockan tre en tisdagseftermiddag när man är 15 år. När vi kastade sten genom skolfönster. När vi gjorde lite värre saker än så. När jag genomgick metamorfosen och blev sepefjäril. Alla dagar som gått upp i rök. Jag skrattar åt det där, åt misshandel och sex med småfittor och de som fick likmask i lägenheten och hur man kan charma psykon genom att klämma ihop brösten och leka lolita. Fan, skrattar ni inte? Ni är fan sjuka! Folk tror alltid att jag ska dra en lipig historia på fyllan när jag börjar babbla om när jag nästan fick en hjärtattack och nojjade så hårt att jag inte ens vågade krypa utan ålade runt på golvet som en jävla spastisk jätteräka efter det att jag legat helt blickstilla i fem timmar och försökt tänka på mitt testamente ("M, du får allt du vill ha, sen delar du ut det till resten. Men t får fan inte ett skit, ingen skit till t!") om jag skulle råka dö. Folk väntar på att jag ska börja lipa och blir förvånade när jag börjar skratta. Vet inte hur de ska bete sig. Känner man mig lite bättre så vet man att det bara är att ignorera mig, säga åt mig att hålla käften eller reagera som du själv vill.
 
So messed up I want u here. Kom ihåg att ni kände mig innan jag blev känd ;) Tänker antingen bli rik eller ökänd. It's better to reign in hell than serve in heav'n som Milton en gång skrev!!1 (mvh oseriös)
 
Ringde nyss återbud till provtagningen, VILL verkligen inte väga mig, få kanyler i armvecket och kissa i en burk :( Vägningen ger mig ångest, blodprovet ger mig också ångest och urinprovet är jättesvårt att få till med tanke på min kissfobi som jag nästan bara märker av vid provtagningar. Det var ju så jag fick den. Kan inte kissa om jag vet att någon väntar på att få det i en jävla doggiebag (doggieburk?) även om personen inte står utanför. Det är pressen som gör att det inte går, och för att jag inte vill veta om mina njurar håller på att falla sönder. Samma med blodet, vill inte veta om jag är sjuk. Borde vara riktigt jävla döende med den mängden kemikalier jag ska äta dagligen. Och mängden jag inte ska äta. För jag tar mina mediciner lite fel ibland. Antingen tre antidepp eller ingen alls typ. Om jag är döende måste jag ju göra det mesta jag kan av mitt pissiga liv. Och det känns så jobbigt. Säga farväl och så, för jag tänker inte sluta käka medz bara för att mina organ inte pallar det. Hjärnan är det enda viktiga, den måste må bra för annars kan jag lika gärna dö på en gång. Lever hellre inte alls än med ångest och orkeslöshet. Då har jag hellre ett kort och lyckligt liv. Och jag tänker make the most of it som fan. RANGDANGDIGGITYDANGDIDANG. Hoppas verkligen jag oroar mig i onödan haha. Ni hoppas nog att jag dör så jag slutar skriva väggar av osammanhängande och meningslös text :P Nu ska jag göra det gamla vanliga som jag alltid gör och alltid skriver att jag ska göra i slutet av inlägg. Puss och kram och hej och då!
 
Ps: jag har börjat spela minecraft till xboxen! Det är kul och tråkigt på samma gång men ack så beroendeframkallande fast det är enformigt och jag inte fattar hur jag ska hitta nog med guld D:
 
You really turn me on and on.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0