White Penis

This isn't the right thing to do, so let's go!

Tjena tjena, fan. Vaknade vid kvart över elva idag efter att ha drömt mardrömmar om att jag umgicks med puckobruden och var gravid. Låter kanske inte så farligt men det var det!!! För jag hatar barn. Anyway, jag skulle ha vaknat vid halv åtta men någon stängde av klockan. Vaknade av att jag kände att jag hade glömt något. Känns i varje jävla cell om du glömt något. Och nu glömde jag av att vakna. Tro fan det med den sömnbristen...
Blev håll-käftad typ 40 gånger men det gör inget. Bara tanken på att jag har något som du antagligen inte har och som du förhoppninhgsvis inte behöver gör allt lättare. Bara tanken. Även när du känner kroppen förtvina from tha inside av brist på Jacques Chirac diverse nödvändigheter så blir allt bättre efersom man vet att man kan stoppa sitt döende om man vill.
Är så jävla trött på facebook och internet eller något. Känner mig orkeslös och när jag inte känner mig inte sugen på det. För jag är LOOKING FOR LAH-AH-AH-AH-AH-AHFE. Nej skojar bara lite med er, jag lookar inte efter livet för jag har livet. Haha visst är jag roligast på jorden?!??1, måste bara ha med lite låtar ibland för att liva upp stämningen ;) Vad jag egentligen letar efter, alltså det är ju livet. Mitt liv. Och någon som inte gastar om att hålla käften hela tiden. Till och med mitt ex var fan sjysstare. Vet ni, jag såg en ny bild på honom och han är fortfarande snygg :DDD Haha hej exet om du läser detta, vill du ligga med mig så att min sambo blir jetelezzen????? Bara ligga då, inte bli ihop igen. Du tröttnar ju ändå efter ett litet tag. Har du kvar dina roliga vänner? Vill de också ligga?!? Eller bara hänga? Tänker mest på han som är så räd för spöken och gillar poker, du vet vem jag menar. Fan vad rolig han är. Vi kan ha disco! Du vet ju hur jävla awesome jag är på att leka disco, jag ba WOSCHWOSCH DISCO DANCING OH YEEAH och watch out for the speeeeeeeeeedbumps annars fåru jävligt ont i tårkanalerna. Minns du det? Vi kan lyssna på sisters också. Jag har en av dina skivor som du glömde av att ta tillbaka när vi breakade upp. Den är inte så bra för den är väldigt repig. Men oroadig inte, du är förlåten för allt dumt du gjorde och jag ber om ursäkt om jag kallade dig för en äcklig jävla pedofil och kvinnomisshandlare. Hehe. Förlåt. Här kommer jag krypandes till korset. Nerå, jag vill bara hämnas lite. Och du ser ju rätt elak ut så du kan nog skrämma upp alla as om du bara inte tappar det mickey. Vi kan ju hänga massor babyboy, ska fan döda dg. Haha nerå jag ska vara skitsnäll. Så mr. ex, du kan ju skriva till mig på fejzbukk. DEller så skriver jag till dig. Fattar om du inte vill prata med mig, jag sa ju faktiskt att jag önskade att du dog och att du borde brinna i någon form av helvete och förstlrde itt liv. Fast jag förstörde det helt själv. jag menar jag tvingade dig ju faktiskt att låta mig vara med. Alltså det var ju win/win och jag hade gjort samma sak om någon dum liten småfitta höll på som jag.
 
Men jag kanske borde satsa på en ashet flickvän istället? En med en såndär snygg rumpa! Som de som var på tv igår, de där svarta tjejerna. Någon som såg den filmen? Såg halva bara. Men jag tyckte hon som var lite tjock var asashet! Ville ta på hennes rumpa. Den var snygg. Känner mig som en snuskgubbe :((( Men jag vill testa att ha en flickvän. Faktiskt. Låter så jävla fjortis när jag läser vad jag skrivit. Typ "hej ja e fjårtån å bisäksuell fö ja hångla ma en tjejjj en gåwng ba så du vet tiiep", låter det så illa? Men jag har inte vågat utforska den sidan eftersom jag är så jävla noobig näre gäller tjejer och tror att jag skulle bli utskrattad av mitt ragg när hon märker att jag inte vet hur man.... tja, gör närman har sex med någon av samma kön. OCH DETTA VAR DAGENS PINSAMHET skratta på ni bara :( Frågade faktiskt Mathildizen om hur man gör och hon bara "LOOOOOOOOOOOOL du skojar?!?!" Jag skojade inte </3 Men hon förklarade lite hur man gör så nu vet jag. Kanske. Sofie vet nog, jag kan fråga henne (hej sofie om du läser detta :***) när vi ses igen!
 
Dagens påminnelse från min sambo: "SITT INTE OCH STÖNA" och "SLÄPA INTE FÖTTERNA EFTER DIG" alltså vafan jag sitter inte och stönar jag suckar faktiskt uppgivet :(((((
 
NU mna kära måste jag svara på tiotusen grejer på facebooken och 9845945 kommentarer på bildernas dagbok och ladda upp hundra bilder där också. Buhbye <3

Kömmentarer
Postat av: Sofie

Du känner Mig! Klart jag läs! ;*
Jag kan lära dig. Haha. <3
Pözz

2012-08-18 @ 16:41:36
Postat av: Sofie

Haha. Du känner mig! ;*

2012-08-19 @ 00:32:36
Postat av: Sofie

Pözzzz!

2012-08-19 @ 00:32:52

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0